Zoss un Ķirbis SIA - Nēesam saņēmuši pasūtīto bērnu gultu
Gultu pasūtījām februāra beigās. Jūnijā, kad jautāju, vai varētu pirms Jāniem paši aizbraukt gultai pakaļ, atbilde bija-jā. Kad jau taisījāmies braukt pakaļ, tad saņēmām ziņu, ka gulta joprojām nav gatava un piegādās ar kurjeru. Tā sākās gaidīšana... Kopš augusta mums katru nedēļu Sola, ka vēl vajag dažas dienas un izsūtam. Ir novembris un gultu neesam saņēmuši. Esam dzirdējuši dažādas atrunas. Man visu laiku ir jāmeklē viņi, ar mani necenšas sazināties, ir pat bijis, ka nevaru viņus sazvanīt. Es šobrīd tikai varu lamāties. Kā var tā izturēties pret klientu un tā vadīt uzņēmumu. Prieks atbalstīt un iepirkties pie vietējiem uzņēmējiem!
Komentāri (1)
Lai vai kāds būtu rezultāts, neuzņemies tam bērnam palīdzēt ar valodas mājasdarbiem.