Zoss un ķirbis - Nepiegādā preci
Šogad gada sākumā tika pasūtīta gultiņa bērnam un iemaksāta 80% iemaksa. Piegādei vajadzēja būt jau uz 25. Aprīli.. Nu jau pagājuši 3 Mēneši kopš vajadzēja piegādāt un pretī saņemam tikai atrunas. Melo ka gultiņa jau ir gatava, bet kā piesamaies paši braukt pakaļ, tā atklājas ka nekas nav gatavs un pat sākts. Katru reizi Sola nosūtīt bildes bet tās arī nenosūta.
Komentāri (28)
Pieņemu ka ķirbis ir viņu pusē, tātad Jūs uzskata par..
Vai gultiņu saņēmāt?
Mums tieši tāda pati situācija
Gultiņu tā arī nesaņēmām. Uzrakstījām iesniegumu par naudas līdzekļu atgriešanu un pēc mēneša nauda tik ieskaitīta kontā.
Mēs gaidām no maija un šobrīd it kā tiks sūtīta. Bet tas ir ārprāts- visu laiku tā melot un solīt 😬
Kaut gan it kā visām jau būtu jābūt ok, tomēr sūtīšanu arī sola jau no 2.09, šobrīd 7.09.
Nebūs šonedēļ, arī būs iesniegums.
Vai saņēmāt gultu?
Mums viss ir ļoti līdzīgi, gaidām kopš Apriļa
Vai kāds saņēma gultu?
Es gaidu arī no aprīļa. Ir tikai solījumi un viss.
Man ur aizdomās kā viņi speciāli netaisa gultas, jo viņiem pēc tagadējam cenām nav izdevīgi taisīt gultas. Iepirkumā materiāli palika daudz dārgāk. Un viņi vienkārši gaidā, kad cilvēki ņems atpakaļ savus avansus.
Es speciāli negribu ņemt atpakaļ avansu-jo pa tādu summu vairs nav iespējami pasūtīt gultu
Ir idejā iet uz patērētāja tiesības aizsardzības centru vai iet policijā rakstīt iesniegumu. Jo tā ir sfērā. Kad viņiem vajadzēja naudu viņi noformēja visus šos pasūtījumus, bet tagad viņiem tas nav izdevīgi pildīt visus savas saistības ar klientiem.
Mūs šobrīd peļņa neinteresē. To var apstiprināt klienti kas nemaksā atlikušo daļu, saņemot gultas ar kavējumu. Krāpnieki neesam, visi pasūtījumi būs vai nu izpildīti vai atgriezti.
Labdien. Atgriezāt naudu? Mums tas pats. Vēlamies atgriezt naudu. Gaidam no jūlija un nekā.☹️
Šodien gultiņu saņēmu! 🥰🫶🏻
Mums ir pozitīvā ziņa.
Pagājušnedēļ saņemām gultiņu, tas notika pēc 11 mēnešu gaidīšanas, bet tomēr. Šonedēļ atbrauca meistars un salika gultu. Izskatās, kā bija sarunāts, viss ir izpildīts.
Ražotājs ir us saziņas, bet tā negāja visai glūdi.
Esam jau sagatavojuši visus papīrus PTAC un VP, bet tomēr nogaidījām.
Esam priecīgi par to, ka gultiņa beidzot ir pie mums un sarūgtināti, ka ir tik daudz negatīvas atsauksmes.
Zoss un ķirbis
sveiki.interesē vai kāds gultu ir saņēmis, jo mēs arī gaidam, gaidam, gaidam...
Sveiki, vēl neesam. Pasūtījumu uztaisījam aprīlī.
Kad Jūs veicāt pasūtījumu? Vai ir kāds info no ražotāja?
neesam saņēmuši ne gultu, ne naudas atmaksu! gaidam jau no gada sākuma!
Vai gultu saņēmāt?
Nē. Rakstīšu sūdzību uz viņiem patērētāja tiesības aizsardzības centrā.
Bildes sūta jau 3 mēnesī, tā arī nesaņemu.
Afēristi.
Jāraksta sudziba patērētāju tiesībām, tā vairs nevar.
Jau 7 mēnešus gaidu gultu.
Mēs neesam krāpnieki. Visi pasūtījumi būs vai nu piegādāti vai atmaksāti. Esam uz saziņas!
Blablabla, pamuļķu bars
Esat gan! Un vēl kādi! Neatgriežat naudu! Un preces nav! Tikai melojat! Man no septembra katru nedelju sakat, ka tulit izsutīsiet, ka jau gatava, atlika nokrasot, tad izradas tikai materials atnaca, tad sutisiet ar kurjeru a gulta nemazs nav taisita. Sūtat fake bildes, kuras ir no februāra instagramā.
Atvainojos, par to, ka domāju, ka esat krāpnieki! Gulta atnāca! Šodien salikām! Gulta lieliska! Skaista, kvalitatīvi, viegli salikt. Bērni loti priecīgi! Paldies! Gaidījām 5 mēnešus… stresa daudz! Domājām, ka neatnāks. Bet atnāca negaidīti laba gulta! Par tādu cenu neviens jums neko līdzīgu neuztaisīs, vērts pagaidīt.
Pasūtījums notika agri pavasarī ar avansa iemaksu. Solīja uz Lieldienām. Tad pienāca maija sākums,ka būs,jo it kā gulta esot gatava,bet matracis kavējas-nav. Tad līdz augustam vienos solījumos. Augusta sākumā atveda...vakarā saliku-komplektācija nepilna un vispār kkāds,es nosauktu,brāķis(skiet kautkāds demo modelis FB bildēm). Z&K izteicu viedokli un domas par to visu, atzina savu vainu, solija paris nedēļās,kad mazak,pasutijumu, piegadās pilnā komplektacijā un svaigi izgatavotu. Gaidīju, gaidīju -nav...Jau biju sagatavojis dokumentu,lai atgriež avansu un kad saņemtu avansa naudu tad aizvestu šo gultu atpakaļ, bet nu labi-augstāki spēki visu redz :))))...joprojām gaidu,kontaktus neuzturu,jo apnika solījumi. Saprotu,ka jā - vai nu izejmateriāla sadārdzinājuma vaina vai organizācijas vai avansus iegulda privātām vajadzībām,jo savulaik ieminējās par remontu mājās un visam nepietiek laika...tā jau gribējās vietējos atbalstīt,bet nu šāda situācija.
Vai kāds vēl savu pasūtīto gultu ir saņēmis pēc 12.2022? Mums tikai pārliek izgatavošanas datumu katru nedēļu
Это неправда - вы за 6 месяцев не можете вернуть аванс после отказа от заказа.
Jūsu gultiņas ir vērts gaidīt arī pus gadu, jo tās ir lieliskas kvalitātes un izplānotas līdz pēdējai detaļai
Šodien gultiņa atnāca! Viss super! Krāpnieki NAV! Gulta ir ļoti skaista!
Добрый день!
Кровать была заказана в декабре 2021 года. Эпопея с доставкой длилась до июля и ничем хорошим не закончилась. После моего отказа от заказа в августе мне было перечисленно 50 евро (из 600 евро, которые были перечислены как аванс за кровать и матрас) и после этого тишина. Заявление в PTAC подано, также будет нанят специалист - чувствую это дойдет до суда.