Sia Kila Zoocentrs - Nelaipna apkalpošana un vecas baribas
Labdien, valmierā lielajā maximā zooveikalā strādā ļoti nelaipnas pārdevējas. Ja kādreiz kautko pajautā par kādu barību ko labāk viņas var ieteikt tad nekā nezin un neko nemāk. Itīpaši tāda tieva ar melniem matiem un brillem. Būri bieži vien stāv netīrīti dzeramie traki netīri bet pati pārdevēja sēž pie datora un pat neliekas ne zinas. Baribam terminus viņas ar laikam neskata ir nacies iegādāties barības maisus ar cauri termiņiem. Neiesaku saja veikala neko pirkt.
Komentāri (2)
Ja kādreiz kautko pajautā par kādu barību ko labāk viņas var ieteikt tad nekā nezin un neko nemāk.
Vispar latvieši ir brīnumaina nācija... Mīļumiņ! Tu uz parējiem partikas veikaliem staiga arī pēc konsultācijas? Es gāju nopirkt kaut ko ēdamo un zinu ko es pirkšu! Ar ko barot tāvu cūku vai šavku konsultējies ar veterināro ārstu!
Piekrītu sūdzības saturam. Veikalā strādājošam darbiniekam ir jābūt pietiekami zinošam un informētam par veikalā piedāvāto produkcijas klāstu. Mūsdienās tiek augsti vērtēta veikala darbinieku apkalpošanas kvalitāte. Zoo veikalā, tāpat kā jebkurā citā veikalā pārdevējam ir arī jābūt konsultantam, kas mācēs ieteikt piemērotāko un labāko. Šāda pareiza attieksme veicinās produkcijas noietu un klientu piesaistīšanu. Nedrīkst aizmirst, ka pārdevējs ir veikala seja. Bet Vladlats vienkārši ir virtuālais agresors, kas reālajā dzīvē, visticamāk, ir nožēlojams neveiksminieks, kas izgāž visiem savas virtuālās samazgas. Viņam visi dzīvnieki ir cūkas un šavkas, un, noteikti, mamma viņam nav iemācījusi elementāru cieņu arī pret dzīvām radībām.