Zoocentrs.lv - Klusiņām patur naudu par neatsūtīto preci
Pēdējā laikā itin bieži pie viņiem iepirkos, bet tad pamanīju, ka par vienu nepiegādāto preci nav ne atgriezta nauda, ne atsūtīts kods ko varētu izmantot citiem pirkumiem.
Pārdevēja atbile ir - "Neesmu no Jums saņēmusi atbildi, kas Jums bīutu ērtāk.", respektīvi, ja klients aktīvi neko nedara, pārdevējs klusiņām naudu par nepiegādāto preci patur sev.
Vai tā ir godīga komercprakse likuma izpratnē? Neņemos spriest. It kā sīkums, bet ir ļoti nepatīkami un turpmāk tur vairs neiepirkšos.
Ja vēlaties tur iepirkties, sekojiet līdzi tam, kas tiek piegādāts un kas nē un paši aktīvi pieprasiet savus līdzekļus atpakaļ.
Pievienot komentāru