Ziedu Ekspresis - Slikts serviss
Pēdējās pāris reizes nācās sastapties ar ļoti nelaipnām, preci nepārzinošām un valsts valodu nezinošām zāles darbiniecēm.
Pēdējā reizē kad biju iebraukusi, ieraudzīju lielu skaistu lietussargu kurš uzrunāja uzreiz, gāju meklēt kādu meiteni, lai noskaidrotu cenu, atrodot meiteni, viņa nezināja cik maksā un pat
nemēģināja noskaidrot kāda ir Cena, aizgāja un atstāja mani stāvot pie Skaisti izliktā lietussarga, gāja garām cita meitene, pajautāju viņai, viņa it kā arī aizgāja noskaidrot, tad cik nopratu iznāca nodaļas vadītāja kura ieminējās, ka šobrīd lietussargu iegādāties nevar, jo cenu vēl nav, pagriezās un aizgāja, nevis meklēja risinājumu, lai es kā pircējs aizietu laimīgs, tad priekš kam likt ārā preci, ja viņu nevar iegādāties, nebiju vienīgā kuru uzrunāja šī prece.
Pēdējā laikā no daudz paziņām dzirdu ne tos labākos vārdus par meitenēm no floristikas nodaļas, vadībai vajadzētu apdomāt sava uzņēmuma tēlu, it īpaši floristikas nodaļas vaditāju, ļoti ne jaukas cilvēks.
No sirds atvainojamies, par šo situāciju, tā nav prakse, ko piekopjam ikdienā, izskatās, ka šajā situācijā darbi ir ņēmuši virsroku un tā tam nebūtu jābūt.
Pateicamies jums, ka dalāties ar savu pieredzi, mums tas ir ļoti svarīgi, lai mēs kļūtu labāki. Aicinām jūs sazināties ar mums, lai varam pārrunāt mūsu priekšlikumu par iespējamo risinājumu un uzklausīt jūsu ieteikumus.
Pievienot komentāru