Zelta Zivtiņa - kartes atjaunošana caur internetbanku
9.martā ap plkst. pieciem vakarā papildināju Zelta Zivtiņu caur Swedbank internetbanku, šodien 10.martā desmitajā stundā konts vēl joprojām nav papildināts.
Lūdzu pārbaudīt nodarīto ZZ numuru. Ja Tele2 nav tāda tālruņa numura, nauda nākamajā dienā atgriežas atpakaļ, ja ir nepareizs numurs - kāds būs priecīgs.
Lai noskaidroto situāciju sīkāk lūdzu sazināties ar banku par tālruni 67444444 (8:30-17:00)
ja 10 minūšu laikā nav papildināts, zvaniet uz tele 2 un uzstājiet lai Jums piešķir kompensāciju, tele 2 to neafīšē, bet atteikt nav tiesības jo
pārsvārā 'tā i r tele2 vaina, kompensācijas izmērs līdz 5ls, atkarīgi no zz izmantošanas termiņa
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (4)
Pārbaudi vai ierakstīji savu mob.nr.?!
Lūdzu pārbaudīt nodarīto ZZ numuru. Ja Tele2 nav tāda tālruņa numura, nauda nākamajā dienā atgriežas atpakaļ, ja ir nepareizs numurs - kāds būs priecīgs.
Lai noskaidroto situāciju sīkāk lūdzu sazināties ar banku par tālruni 67444444 (8:30-17:00)
Caur Parex tā arī dažreiz notiek, īpaši ja papildini 5dienas vakarā vai brīvdienās. Tad parasti papildinās tikai 1dien.
ja 10 minūšu laikā nav papildināts, zvaniet uz tele 2 un uzstājiet lai Jums piešķir kompensāciju, tele 2 to neafīšē, bet atteikt nav tiesības jo
pārsvārā 'tā i r tele2 vaina, kompensācijas izmērs līdz 5ls, atkarīgi no zz izmantošanas termiņa