Zara Akropole - Personāls
Apbrīnojami nelaipns personāls it īpaši pie kases! Cik reizes iepirkos tur nekad nedzirdēju ne paldies ne labdien! Šodien bija tā pēdēja reize kad iepirkos tur. Ne vienā citā veikalā, citās pilsētās, valstīs pa visu dzīvi nekad neredzēju tādu nelaipnību, naids acīs, tēlo ka nesaprot, bez smaida sejā.
Kauns vadībai par šādu personālu, pretīgi tur atrasties!
Zara akropole
Komentāri (19)
Konkretizējiet, ko tieši personāls izdarīja, nedaudz miglà tīta sūdzība.
Vai tad nav skaidri rakstīts...?Nekad! nevienu reizi!personāls it īpaši meitenes pie kases nepateica ne labdien ne paldies ne lūdzu.Sejās naids! Tēlo,ka nesaprot kad uzdod jautājumu.Pat uz,,visu labu,, ,,paldies,, ,,priecīgus svētkus,, nulle reakcijas!
Šodien uz jautājumu,kā var satikt vadību jo prece bija bojāta un gribēju zināt vai būs atlaide?uz ko bija nelaipnā tonī atbildēts,ka,,mums vadības nav,,
Elementāri iemāciet personālu laipnai apkalpošanai,elemnārus vārdus iemāciet!
Pretīgi nākt uz veikalu,redzēt tās sejas.
Ar neapmierinātību itká palīdz uz uzdotiem jautājumiem.
Miglā tīta ir jūsu nesaprašanā.
Es ne pirmo gadu redzu šajā veikalā tādu apkalpošanu,un tikai šodien bija tā pēdējā reize ka neizturēju un uzrakstiju! Turpināšu rakstīt kamēr nesaņemšu atbildi no vadības,,kuras kā man atbildēja it kā nav,,.
Живу неподалёку и часто бываю в альфе и в частности в магазине ZARA.Не замечала проблем в общении со стороны персонала.Вроде нормальные ,адекватные продавцы..никто с ненавистью на меня не смотрел .С дочкой любим духи выбирать в этом магазине и перепшикаем все духи и никто даже слово не скажет и не пустит злобный взгляд,чего-чего скажешь про тот же Drogas!Вот там явно продавцы с психическими проблемами!
Vai jums pateica kaut ko
nelaipnu, Izņemot to ka nesasveicinājās uc.
Veikalos ir pieņemts nesveicināties...?Tas vel trūkst,lai klientiem kaut ko nelaipnu teikt! Vispār ar prātu ku ku...
Es pati strādāju ar klientiem katru dienu no 10-18 un man apdāvina gan gardumiem gan ar vārdiem un t.t.
Dod to ko pats gaidi no citiem!
Par tām algām ko viņi saņem vispār nevajadzētu ar klientu runāt
Nav. Klientu apkalpošanas standartiem jābūt augstā līmenī, es vienkārši padomāju,ka kaut ko nelaipni uzbrauca virsū nevis tikai nesasveicinājās.
Tāda attieksme tiešām liek neatgriezties pircējiem! Es tiešām domāju,ka uzbrauca virsū par ko, jo tas ir trakāk nekā tikai nesasveicināties. Nu jā, attieksme , ziņojiet vēl vadībai. Kā var nebūt vadības,ko tās pardevējas muld.
Vadībai svētku dienas parasti ir brīvas un, ja sieviete strādā līdz 18 tad pēc tā laika vadības nav
Akropolē jau jaunas meitenes strādā laikam, nesaprot, kas ir klientu apkalpošana augstā līmenī. Nu jā, žēl,ka jums tā.
Ko tu pīpē?
Sen laikam neesi bijusi Latvijā.
Cilvēki ir izdeguši un tiešām kauns vadībai par tādām algām.
Es izstajgāju visus veikalus Akropolè vakar un nevienā veikalā nebija tāda attieksme.Pat latviski nesaprot jautājumus,es jau vakar prasiju,kurā valodā vel jautāt?Stāv blikśčina acis...nu smiekļi nāk,ta ka tādas muļķītes
Noņemat savu kroni!
Nu noteikti personāls atbildēja,zems līmenis.
Neiet runa par to ka nesasveicinās bet arī par to,ka pat neatbild.
Oooo 24 atbildes uz sūdzībām)))visur savu garu degunu bāž,ka saka v žope zatička
Tad nerakstiet sūdzību,ja negribat atbildes😂.