www.sudzibas.lv Zalando Slikts serviss, pazaudēts sūtījums

Zalando - Slikts serviss, pazaudēts sūtījums

Nākamajā dienā pēc pasūtījuma izdarīšanas saņēmu ziņu, ka sūtījums ir ceļā un tiks piegādāts 1-4 dienu laikā. Pēc nedēļas sazvanījos ar kurjeriem, bet viņi apgalvoja, ka sūtījumu nav saņēmuši no Zalando.
Izrādās, ka Zalando telefona numura nav, tāpēc rakstīju e-pastu, un saņēmu atbildi: "lūdzu, atliciniet vēl dažas dienas, līdz sūtījums tiks nogādāts. Ja statuss izsekošanas saitē nav atjaunināts 2 dienu laikā, lūdzu, sazinieties ar mums vēlreiz. " vēlreiz uzrakstīju, ka kurjeri Saka, ka paku nav saņēmuši...
Pēc neilga laika saņēmu atbildi, ka nauda tiks atgriezta, un mani apbalvoja ar to pašu 15%atlaidi, kuru saņem visi klienti apmaiņā pret jaunumu saņemšanu e-pastā.
Naudu atgrieza dažu dienu laikā, bet saņēmu arī automātisko e-pastu novērtēt pasūtītās preces (?) un paziņojumu, ka manis atgrieztās preces ir saņemtas atpakaļ noliktavā (?) .
Kopumā nepatīkama pieredze un priekšstats par slikti organizētu darbu - klientu apkalpošanas tālrunis neeksistē, sūtījuma vietā saņēmu tikai robotu e-pastus, lai gan preces vēlāk atradās...

06.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes