Zalando - Slikts serviss, pazaudēts sūtījums
Nākamajā dienā pēc pasūtījuma izdarīšanas saņēmu ziņu, ka sūtījums ir ceļā un tiks piegādāts 1-4 dienu laikā. Pēc nedēļas sazvanījos ar kurjeriem, bet viņi apgalvoja, ka sūtījumu nav saņēmuši no Zalando.
Izrādās, ka Zalando telefona numura nav, tāpēc rakstīju e-pastu, un saņēmu atbildi: "lūdzu, atliciniet vēl dažas dienas, līdz sūtījums tiks nogādāts. Ja statuss izsekošanas saitē nav atjaunināts 2 dienu laikā, lūdzu, sazinieties ar mums vēlreiz. " vēlreiz uzrakstīju, ka kurjeri Saka, ka paku nav saņēmuši...
Pēc neilga laika saņēmu atbildi, ka nauda tiks atgriezta, un mani apbalvoja ar to pašu 15%atlaidi, kuru saņem visi klienti apmaiņā pret jaunumu saņemšanu e-pastā.
Naudu atgrieza dažu dienu laikā, bet saņēmu arī automātisko e-pastu novērtēt pasūtītās preces (?) un paziņojumu, ka manis atgrieztās preces ir saņemtas atpakaļ noliktavā (?) .
Kopumā nepatīkama pieredze un priekšstats par slikti organizētu darbu - klientu apkalpošanas tālrunis neeksistē, sūtījuma vietā saņēmu tikai robotu e-pastus, lai gan preces vēlāk atradās...
Pievienot komentāru