Yandex taxi - Slikts serviss, melošana
Brauciena beigas ievēroju, ka tika izmantoti 2 atskaitītāji, attiecīgi 2 dažādas cenas par braucienu!
Aplikācija uzrada 4,32 eur, bet mašīnas skaitītājs uzrada 3,70 eur.
Laipni jautāju vadītajam, kāpēc ir divas cenas un man jāmaksā dārgāka cena, vadītājs izliekas nesaprotot jautājumu, un saka, laikam jums izlikas, nekas tur nebija...
Vairākas reizes megināju noskaidrot atbildi no vadītāja, bet nesaņemu.
Beigas viņš ar nepatiku un sminu uz sejas atmet man 0,40 eur, piebilstot ka vairāk viņš nevarot iedot...
Loti rupja attieksme pret klientu, nespēja paskaidrot, un nesaprotama cenu politika!
Faktiski klients pārmaksa par neko!
Izvēloties taksometru pakalpojumus, jūsu pakalpojumus victicamāk neizmantošu, jo klients tiek manīts!
Komentāri (9)
В такси из-за копеек торгуетесь, нищеброды :))) езжайте на ОТ, там фиксированная ставка и чёткий контролёр с охраной, не заплатите ни больше ни меньше!
Nu ko lai saka protams, ka šoferim nav tik daudz intelekta, lai iesaistītos smalkās diskusijās par to, kāpēc aplikācijas cena un cena pēc skaitīta atšķiras un kāpēc jums ir jāmaksā tā, kas norādīta aplikācijā.
Tas tiešām ir retums, kad atšķirība ir jums par labu. Interesanti, kāda sejas izteiksme jums būtu ja aplikācijā būtu 4.32, bet reāli skaitītāja rādītu 5.50 vai tad jūs arī uzstātu, ka jums ir jāmaksā 5.50 jo tā taču rāda skaitītājs. Jeb tad būtu viss kārtībā un ja paprasītu 5.50 bļautu atkal, ka neko nesaprot un ka maksās tik cik aplikācijā sākumā bija norādīts.
Tāda dubulta morāle sanāk.
"nesaprotama cenu politika!" Tiešām? Kas tev aita tanī aplikācijā nav saprotams? Ciparus nepazīsti? Viss pārējais tevi neskar. Jeb gribi lai tevi ved pa citu ceļu vai lēnāk, jo laiks arī summējas braucienā. Tād būtu labāk?
ездун, водитель неправильно поставил коэффициент и вам mašīnas skaitītājs посчитал по факту. каждый уважающий себя ездун это знает в теперешнее время. стыдно, вам стыдно должно быть уважаемый, а вы жалуетесь.
Labdien! Esmu no Yandex.Taxi atbalsta dienesta. Vēlos nedaudz paskaidrot kā rodās brauciena maksa lietotnē.
Ievadot galamērķi, lietotnē aprēķina vairākus parametrus — laiku, kilometrus, satiksmes plūsmu, pieejamo automobīļu skaitu tuvumā utt.
Cena tiek uzrādīta lietotājam pirms brauciena sākuma, tādejādi dodot iespēju izvēlēties, piekrist braukt par šo cenu vai nē.
Automobīļa skaitītāja ir iebūvēti vairāki tarifi, jo vadītājs izpilda ne tikai Yandex.Taxi pasūtījumus, un kad viņam ir izvēlēts mūsu tarifs, brauciena maksa būtiski neatšķirās.
Citreiz gadās tā, kad vadītāji aizmirst pārslēgt tarifus, tad arī rodās domstarpības. Katrā gadijumā likums paredz maksāt summu, kura ir norādīta uz automobīļa skaitītāja, bet ja viņa būtiski atšķirās no tās, kuru jums aprēķināja lietotne, rakstiet uz e-pastu [slēpt]@taxi.yandex.com, [slēpt]@taxi.yandex.com vai manā Facebook profilā. Sameklēšu braucienu un palīdzēšu visu atrisināt.
Norada brauciena sakuma 4 ar kapeikam brauciena veigas nonem 8 ar kapeikam. Kas pie velna? Laba politika es apstiprinaju aplikacija pa 4 ar kapeikam. Fui uznemumam
Yandex taxi akprāj cilvēkus, jo braucot uz mājām norādiju ka maksāšu ar karti.
Pusceļā aplikācija nomainīja ka jāmaksā skaidrā naudā...
Man nebija skaidrā naudā beigās es samaksāju 20€ vietā 5,70€. Tas ir normāli?!
Yandex taxi kauns reāli...
Tieši tāda pati situācija un jau vairākas reizes! Bet atbalsta dienestā man cenšas iegalvot, ka Yandex viss strādā korekti, un problēma ir ar banku, jo ir ierobežota vai atteikta naudas rezervācija no kartes tieši no bankas puses, tāpēc mainās apmaksas veids uz skaidro naudu, BET, kā noskaidroju, no bankas puses nekādu ierobežojumu nav! Tāpat dažreiz gadās, ka pat nekas netiek noņemts no kartes vai tiek noņemta daļa no summas, kā rezultātā aplikācija man uzrāda parādu, kas man jāsamaksā manuāli! Es cenšos strīdēties un mēģināt ieskaidrot, ka tāda situācija nav pieļaujama - it īpaši, ja, piemēram, es kādam "uzsaucu" taksi (vai man uzsauc), un cilvēks mierīgi brauc mājās, bet pusceļā viņš dzird paziņojumu no taksista telefona/gps sistēmas, ka apmaksa nomainīta uz skaidro naudu! Es tādā situāciju jau pabiju un taksists saņēma samaksu dubultā - no tā cilvēka kartes, kas pasūtīja taksi, tika noņemta samaksa, un arī es pati samaksāju skaidrā naudā, jo, redz, taksistam uzrādās, ka apmaksa jāveic skaidrā naudā! protams, nauda tika atgriezta, bet nu tā taču nevar regulāri turpināties!
Ilgus gadus lietoju citus taksistu pakalpojumus - Panda vai Alviksa.Nekad nav bijušas problēmas.Nav saprotams ka šeit cepaties par vienu pakalpojuma sniedzēju ,kur iegrābjoties vienu reizi atkārtoti kāpjat uz tā paša grābekļā atkal,mazohisti.Protams latviešiem tas ir ļoti raksturīgi kāpt uz grābekļiem regulāri,gudrāki nekļūst ar laiku un to var redzēt ar situāciju valstī - kāda tauta tādu valdību arī ir pelnījuši.