www.e-baby.lv - Nespēj nodrošināt 2 mēnēsu laikā piegādi
Pasūtīju internetā www.E-baby.lv bērnam barošanas krēsliņu. Nauda par krēsliņš tika samaksāta, gaidīju sākotnēji noteikto datumu līdz 08.02.2011, kad jānotiek piegādei. Tā kā sāku piebarot bērniņu, katra diena gaidot barošanas krēsliņu bija no svara. Sarakste bija gara, dienu no dienas tika pārcelta piegāde, aizbildinoties, ka minētā krēsliņa nav. Jā, piemēroja atlaidi, tas arī noturēja gaidīšanu un tā teikt deva cerību, ka pasūtījumu varēs nodrošināt, jo ne reizi nav teikuši, atceļam pasūtījumu, jo krēsliņa nebūs!!! Bērnam jau palika 7 mēn.!!! Es domāju jebkura jaunā māmiņa zina, ko nozīmē barot bērnu turot klēpī. Protams, pati naiva un dusmīga uz sevi, jo cerēju, ka dabūšu krēsliņu, bet, to, ka nāksies sarakstīties 2 mēnešu garumā... un tāpat nesaņemt krēsliņu...
Šodien ir jau 24.03.2011 un - krēsliņa man joprojām nav un arī nauda līdz šim brīdim, plkst.11.18 nav vēl atgriezta! Ko lai saka, paldies internetveikalam, kurš mani ir nostādījis muļķa lomā. Prasīsiet, kāpēc jau laikus nemeklēju citu - man bija svarīgs tieši tas Bloom krēsaliņš, jo aizņem maz vietas un tas man ir ļoti aktuāli, jo dzīvoklis nav liels.
Tā kā jaunās māmiņas un tēti, ja sūtiet kaut ko šajā i-veikalā, pārliecinieties vai maz minēto preci variet saņemt un apbruņojaties ar pacietību!!!
Ak jā, šo pašu krēsliņu i-veiksls joprojām i-vidē piedāvā - http://www.e-baby.lv/?l=1&c=266 !!!
Komentāri (11)
Elementāri nav preces, atceļam pasūtījumu. Iepērkos internetā regulāri, un ir visādi bijis, bet ja negribu gaidīt atceļu pasūtījumu un viss.
Vot tapeic neustiecot neta -- veikaliem, neko nekad tur neperku .
Droši vien tev to krēsliņu atsūtīs.kad tev būs mazbērni, jo sena tautas paruna vēsta, ka labs nākot ar gaidīšanu.
Nu redz, kas kuram svarīgaks, barot berninu no kresliņa, vai barot bērniņu no BALTA krēsliņa... vai tad bernam būs labaka ēstgriba no baltas krāsas krēsla??? Pati vien esi vainīga...
es ar gribeju baltu, bet nebija, piedavaja citas kāsas un uzreiz problēma atrisinata... baroju to laiku bernu klēpī un nekāda vaina, mana mamma taja laikā kaut ka mūs izbaroja tapatās bez balta ekskluziva krēsla, ta kā neredzu problemu...
Nu gan labā Madara. Bet, protams, ka ir problēma, ja nepiegādā to ko pasūtīju un ko solīja. Ja izvēlos vienu, tad gribu to un ja nav tad naudu atpakaļ. Un es autora vietā iesaistītu tiesībsargājošās institūcijas, jo vairāk par 4 nedēļām es negaidītu nevienu preci, kura jau pasūtījuma brīdī netiek piesolīta tikai pēc ilgāka laika. Lai tie kaktu kantori veras ciet, vai arī iemācās apkalpot klientus. Vienkārši.
Man bija tieshi tāda pati pieredze ar ratu pasūtīšanu šajā kantorī. Beigās, pēc mēnešu mocīšanās un atrunu klausīšanās katru dienu, aizbraucu uz veikalu un nopirku citus ratus! NEVIENAM NEIESAKU SAPĪTIES AR ŠO KANTORI!!! Padara klientus par totāliem lētticīgiem muļķiem!
Es savu mazo baroju autosēdeklītī:)) Jo neuzskatīju par vajadzīgu lieki tērēties;)
Problēma tāda, ka māmiņai vajadzēja atteikt pasūtījumu un viss, ja jau tik ļoti satraukta tagad. Tā gadās, kad gribās ekskluzīvas preces :) Šinī veikalā jau sen iepērkamies, viens no pirmajiem neta bērnu veikaliem. Vēl patīk mammy.lv veikals.
Tieši mammy.lv jau 2 nedēļas nepiegādā man ratus, par kuriem apmaksāju izsūtīto man rēķinu. Pēc apmaksas saziņa ar mani ir beigudues, uz ēpastiem neatbild, telefons izslēgts.
Ļ.cien. Inga!
Jūsu pasūtījumam sakarā ar kavēšanos vairākas reizes tika piedāvāts atcelt pasūtījumu sakarā ar piegādes kavēšanos. Maksājums par krēsliņu Jums ir atgriezts un izmaksāta kompensācija krēsliņa summas apmērā par sagādatajām neērtībām.
Šis ir riktīgs krāpnieku kantoris - viņi iekassē naudiņu, bet preci nepiegādā vispār pat nedomā piegādāt.
Par šo kantori bij sižets Bez Tabu - nesat vienīgie šeit piekrāptie.