www.autokreslini.lv - autokreslini.lv briesmīga attieksme pret klientu
Vēlējāmies iegādāties autokrēsliņu. Neesam no Rīgas. Braucām 200km, lai veikalā nopirktu noskatīto krēsliņu. Liels bija pārsteigums, ka veikalā no vēlamajiem krēsliņiem nekā nebija un pārdevējs, kas nolikts veikalā ar vienkārši drausmīgu attieksmi pret klientiem. Ar diviem maziem bērniem speciāli braucām. Nezinu vai šī veikala vadība ir informēta par pārdevēja nekompetenci un attieksmi pret klientiem. Liels fuj par šādu attieksmi.
Komentāri (2)
Kaa tiesi pardeveejs bija drausmiigs, ko tiesi vins pateica/izdariija? Kaa var musu dienaas un ekonomiskajaa klimataa tik bezatbildiigi emociju iespaidaa blaustities, nevis konstruktiivi izklaastiit savas pretenzijas - tas cilveeks siis suudziibas rezultaataa var pazaudeet darbu!
Visticamaak, ka bijaat nenormaali emocionaali uzvilkusies, jo nogurdinosais brauciens bija par velti un uzbrukaat paardeveejam ar savaam pretenzijaam. Juus vismaz ieprieks piezvaniijaat un noskaidrojaat vai juus intereseejosais kreslins taja veikala vispar ir? Taa vismaz sapraatiigi cilveeki dariitu, pirms doties tik taalaa celojumaa relatiivi siika iepirkuma deelj..
Piekrītu Eseseseseseseses tas neizklausās normāli. Kurš būtu braucis 200Km dēļ krēsliņa par kura eksistenci pat nav pārliecinājies???