www.110.lv interneta veikals - Slikta apkalpošana
Šodien atdevu 117Ls par sliktāko apkalpošanu, ko esmu piedzīvojusi pēdējā laikā! Pasūtīju gāzes plīti i-veikalā 110.lv, aizbraucu pakaļ, piedzinu auto pie pašām durvīm, samaksāju .. un pēc jautājuma:
"vai kāds var man iecelts plīti mašīnā?",
saņēmu atbildi:
"mēs šādus pakalpojumus vispār nepiedāvājam" ..
es sašutusi jautāju:
"un ko darīt, ja vīrietis nav lv, bet man vajadzīga plīts un man nav 2 vīriešu, kas man vnk braukā līdzi, lai iekrautu lietas?"
veikala PĀRDEVĒJS atbild:
"nākamreiz jābūt apdomīgākai!"
un gariem zobiem, kā saka, kopā ar kolēģi iekrāva plīti, neatvadījās, nenoreaģēja uz paldies un vēl demonstratīvi sāka tīrīt rokas .. !!!
PAR KO JĀDOMĀ? Ja sieviete in general ir viena, tad viņai nav jāpērk tehnika? Vai par to, ka jāzivēlas cits veikals??
Komentāri (11)
Nākošreiz samaksā viņiem par iekraušanu, tad viņi tev teiks paldies!
Nebrauc pati pakaļ bet maksā par piegādi! Besī laukā šitādas ļarvas!
Parasti neviens veikals nepiedāvā bezmaksas krāvējus!
Tāpat piemēram, mēbeļu nams - piebrauc pie rampas un krauj mēbeli iekšā kā zini un vari!
Tas pats DEPO vai k-Rauta - pats rūpējies par iekraušanu!
Un šī te iedomājusies, ka viņai redz viss pienākas!!! Vai tagad tam veikalam tevis dēļ ir krāvēju štats jāparedz? Varbūt tur vienas meitenes strādā, vei netrenēti puikas, kas nevar pacelt vairāk kā tu pati?!
Tizla un bezjēdzīga sūdzība!
Naudu tu samaksāji par preci! Ja nepatīk iepirkties internetā, nepērc! Ja tomēr gribi, tad sāc domāt ar galvu par lietām kas notiek un kam kā jānotiek!
Ja jau Tev nav kas ieceļ mašīnā to plīti, kā esi iedomājusies to ārā no mašīnas dabūt?Rakstīsi vēl vienu sūdzību, ka kaimiņi slikti, jo nepalīdz? Un pie plīts uzstādīšanas kurš būs vainīgs?
Labdien! Prieks, ka atkal esi atradusies! Šodien ar spēlītēm nenodarbojies?
čiv! vēl ne, bet tūlīt jau pievērsīšos :D
Tad jau tevi nedrīkst traucēt! Vakarā būsi pieejama?
Komentāra ierakstīšana kādā portālā, mani nemaz netraucē :D
Spēlītes vēl neapnika?
kamēr divi pārdevēji krāva iekšā plīti, noteikti kāds zvanīja uz telefonu un netika apkalpots un atkal ir iemesls sūdzēties!
Katram savs darbs, savi pienākumi!
Par plīti neko teikt nemācēšu, bet šajā veikalā pirku sulu spiedi kādu laiku atpakaļ.Puiši ļoti pat pretīmnākoši.Tāpat, tiklīdz rodas jautājums par kādu no veikala piedāvātajām precēm, zinu, ka varu uzrakstīt e-pastu vai piezvanīt un viņi vienmēr palīdz atrast labāko risinājumu.
Visiem mums ir labās un ne tik labās dienas, bet vienmēr taču var iepriekš noskaidrost, kas ir kas, lai nesanāktu nepatīkamas situācijas ne pašai, ne citiem.
SVEIKI!ESAM LOOTI NEAPMIERINAATI AR SHO SAUCAMO VEIKALU!BET NU VISMAZ KLIENTU IR ZAUDEJUSHI, TADA MES NEIEPIRKSIMIES NEKAD!JA NAV NEKAADU PRETIMNAKSANU!SAKARA AR GARANTIJU:ELEKTRISKAI PLITINAI.MUMS PATI NO SEVIS IZKRITA CEPESHKRASNIM AREJAIS STIKLS.UN PAT LIETOTS MUMS IR TIKAI DIVAS REIZES UN I TO PA ZIEMASSVETKIEM.UN VINJI MUMS NEKADU GARANTIJU NEVEIKS, JO SAKA, KA VARBUT MES PASHI ESAM IZSITUSHI STIKLU!NU KUR PRATS, MUMS PASIEM TA DARIT?KA VISPAAR TA VAR PATEIKT?CIENAS NEKADAS!KAUT TAS VEIKALS BANKROTA AIZIET!