www.sudzibas.lv Woow motors Nekvalitatīvs serviss, krāpšana, briesmīga attieksme

Woow motors - Nekvalitatīvs serviss, krāpšana, briesmīga attieksme

Sliktākā auto servisa pieredze manā dzīvē. Izgāšanās visos aspektos - remontā, izmaksās, attieksmē.
1. Servisa darbiem patērētais laiks ir nesaprotami liels. Izmaksu izskaidrojuma vietā tiek piedāvāta kaut kāda tabula, nevis reāli darbam patērēts laiks.
2. Remonts ir dārgāks par jaunu detaļu cenu. (piemēram, jauni priekšējie bremžu suporti ir apmēram uz pusi lētāki par piestādītajām remonta izmaksām!) .
3. Nesaprotamas remonta detaļu pozīcijas rēķinā.
4. Klients netiek brīdināts par lielām izmaksām.
5. Uzdodot jautājumu par izmaksām un to veidošanos, netiek atbildēts pēc būtības, bet uzdoti uzbrūkoši pretjautājumi un komentāri "ja jau tu tik gudrs, kāpēc brauc pie mums", "un cik tad tavuprāt prasa laika kardāna noņemšana" utml. , bet neviena konkrēta izskaidrojuma.
6. Atvainošanās vispār neietilpst woow motors vadlīnijās.
7. Prasa samaksāt uzreiz, pirms mašīnas saņemšanas. Neuzticas klientam.
8. Netiek atklāti būtiski defekti, kaut arī automašīnas diagnostika, kā liecina rēķins, tiek patērēta vesela stunda. Lieki teikt, ka, uzdodot jautājumu, kas ietilpst šajā stundas diagnostikā, vienīgais paskaidrojums ir "tā ir standarta procedūra". Konkrēti manam auto netiek atklāta pilnīgi beigta amortizatora bukse, lodbalsts, akumulatoru un klemmju stāvoklis, nomainītā eļļa ir pielieta krietni virs līmeņa.
9. Uzskatu, ka, salīdzinājumā ir citiem autoservisiem, kuros remontēju auto agrāk, esmu par remontu pārmaksājis apmēram 40%.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes