Wellton Centrum SPA apmeklējums Vecrīgā - Slikts serviss
Tā kā ir pieredze ar līdzīgiem SPA apmeklējumiem Rīgā, par kuriem vienmēr esmu bijusi lielā sajūsmā, šoreiz jāsaka pretējais. NEVIENAM ŠO NEIESAKU.
1) pirmkārt, biju zvanījusi un piereģistrējusies, kad nākšu, jau krietni iepriekš. Uzreiz jautājums, kāpēc šāda reģistrācija nepieciešama, ja vienlaikus tiek ielaists ļoti daudz cilvēku? Labi apzinos, ka ne tuvu nebūšu vienīgā, taču tik daudz apmeklētāju vienlaikus ne reizes nav gadījies.
2) Dāma recepcijā varētu būt laipnāka un atsaucīgāka.
3) ģērbtuvē pa pusei salauzta duša un fēns.
4) ļoti savdabīga sistēma ar skapīšiem. Parasti ir tā, ka katram izsniedz savu atslēdziņu (piem. , rokassprādzes veidā, kas jāņem līdzi, ejot uz baseinu vai saunu) . Šeit principā skapīšus bez problēmām var atvērt ikviens apmeklētājs. Biju arī pieradusi, ka citos spa salonos skapīšos ir drēbju pakarināmais vai pat divi, kur uzlikt, piem. , virsjaku, bet šeit nebija.
5) iepriekš zvanot un jautājot, kas man būtu jāņem līdzi, netiek pateikts, ka neizsniegs peldmēteli. Man ir pieredze, ka peldmēteli izsniedz par velti.
Komentāri (1)
Cien. Viesis,
Pateicamies, ka izvēlējāties Wellton Centrum Hotel & Spa un par Jūsu veltīto laiku atsauksmes uzrakstīšanai.
Esam apbēdināti, ka saņemtie pakalpojumi Wellton Centrum SPA neattaisnoja gaidīto. Katra viesa viedoklis mums ir ļoti svarīgs.
No savas puses vēlamies precizēt, ka savlaicīga rezervācija ir nepieciešama lai regulēt cilvēku plūsmu SPA zonā, jo ir ierobežots skapju skaits garderobē, kā arī SPA zona tiek izīrētā privātiem pasākumiem un peldēšanas nodarbībām bērniem.
Skapji garderobē ir aprīkoti 4 āķiem un ar digitālo atslēgu – katrs viesis izveido savu unikālo paroli. Tāpēc problēmu ar drošību nevajadzētu būt.
Atvainojamies par radušos situāciju un novērtējam, ka pievērsāt mūsu uzmanību tai, lai nākotnē varētu to labot un vērst visu par labu.
Ceram, ka Jūs dosiet mums iespēju nākotnē labot priekšstatu, kas radās par Wellton SPA Centrum.
Ar cieņu,
SPA vadītāja
Lilija Iskenderova