Pilnībā piekrītu šai sūdzībai. Tādu bezsakaru citur nevar atrast... Gudrinieki, ka tik apkrāpt, sasprauž batonus...maksā... Tas jaunākais no fīreriem - naglijs, ka ne parunāt nevar par problēmu. Laikam šim nepatīk, ak kāds tomēr ir gudrāks par viņu...un dikti kremd... MUĻĶI viņi ir... Netīrs arī tur viss. Ja sevi cienošs klients iebrauc servisā, tad servisam būtu jābūrt ar elementāru attieksmi pret klientu..nevis tā kā ŠIE. Garām, galīgi. Prasti, nekorekti.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (1)
Pilnībā piekrītu šai sūdzībai. Tādu bezsakaru citur nevar atrast... Gudrinieki, ka tik apkrāpt, sasprauž batonus...maksā... Tas jaunākais no fīreriem - naglijs, ka ne parunāt nevar par problēmu. Laikam šim nepatīk, ak kāds tomēr ir gudrāks par viņu...un dikti kremd... MUĻĶI viņi ir... Netīrs arī tur viss. Ja sevi cienošs klients iebrauc servisā, tad servisam būtu jābūrt ar elementāru attieksmi pret klientu..nevis tā kā ŠIE. Garām, galīgi. Prasti, nekorekti.