VRV Motors - Slikta attieksme pret klientu un termiņu neievērošana
Slikts servis, attieksme pret klientu un termiņu neivērošana - slikts servis, attieksme pret klientu un termiņu neivērošana
attieksme pret klientu un vispārpieņemtās klientu apkalpošanas normas ārpus jebkuras kritikas.
Nodevu automašīnu uz remontu un saņēmu apņemšanos veikt darbus 3 dienu laikā, kas, protams, tā nenotika. "fantastiska" jau bija auto pieņemšanas/nodošanas procedūra, kur tiku nosūtīts uz garāžu meklēt gara auguma vīrieti, kuram bija mutiski jāizstāsta ko gribu.
Pēc 3 dienām nesaņemot zvanu un vairākiem sazvanīšanas mēģinājumiem sazvanīju kādu kungu, kurš, spriežot pēc sarunas formāta, uzvedās tā it kā mēs bērnībā būtu cūkas kopā ganījuši. Teica, ka neko nezinot, esot palicis viens, bet gan jau ka pēc 2 dienām pabeigs. Lieki teikt, ka cilvēkam bērnībā nebija iemācījuši, ka nepazīstamus cilvēkus uzrunā uz jūs. Pēc divām dienām zvans nesekoja un zvanīju atkal, kur saņēmu ļoti nelaipnu atbildi, ka remonts nav pabeigts un kad būs tad zvanīs. Biju ārkārtīgi gandarīts, kad pēc turpat nedēļu Ilgas kavēšanās saņēmu savu auto. Ja godīgi, nesaprotu, kā ar šādu - 90-o gadu servisa līmeni vēl var izdzīvot.
Komentāri (4)
Attieksme pret klientu un vispārpieņemtās klientu apkalpošanas normas ārpus jebkuras kritikas.
Nodevu automašīnu uz remontu un saņēmu apņemšanos veikt darbus 3 dienu laikā, kas, protams, tā nenotika. "Fantastiska" jau bija auto pieņemšanas/nodošanas procedūra, kur tiku nosūtīts uz garāžu meklēt gara auguma vīrieti, kuram bija mutiski jāizstāsta ko gribu.
Pēc 3 dienām nesaņemot zvanu un vairākiem sazvanīšanas mēģinājumiem sazvanīju kādu kungu, kurš, spriežot pēc sarunas formāta, uzvedās tā it kā mēs bērnībā būtu cūkas kopā ganījuši. Teica, ka neko nezinot, esot palicis viens, bet gan jau ka pēc 2 dienām pabeigs. Lieki teikt, ka cilvēkam bērnībā nebija iemācījuši, ka nepazīstamus cilvēkus uzrunā uz Jūs. Pēc divām dienām zvans nesekoja un zvanīju atkal, kur saņēmu ļoti nelaipnu atbildi, ka remonts nav pabeigts un kad būs tad zvanīs. Biju ārkārtīgi gandarīts, kad pēc turpat nedēļu ilgas kavēšanās saņēmu savu auto. Ja godīgi, nesaprotu, kā ar šādu- 90-o gadu servisa līmeni vēl var izdzīvot.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību