VRK Travel - Slikts serviss
Nopirkām ceļojumu SPĀNIJAS ATVAĻINĀJUMS COSTA BRAVA APMIERINĀS JEBKURU JŪSU KAPRĪZI. CENĀ tika IEKĻAUTS: Lidojums, transfērs lidosta - viesnīca - lidosta, izmitināšana izvēlētajā viesnīcā + nopirkām arī rokas bagāžu (jo biļetē tika iekļaut tikai rokassomiņa!), apmaksājām papildus vakariņas un arī ekskursiju paketi. Diezgan summa sanāca.
Neesam necik kaprīzi, tas bija mūsu pirmais brauciens uz siltajām zemēm vispār. Bet jau gandrīz uzreiz pēc apmaksas parādījās problēmas - mūsu IZVĒLĒTĀ viesnīca (no viņu pašu piedāvājuma izvēlējamies vienu) - tika paziņots, ka nav pieejama. Risinājām to problēmu, bet pāris dienas pirms ceļojuma ATKAL uzpeldēja tas pats jautājums - un tās viesnīcas, ko viņi piedāvā pēc tam, zvaigžņu skaitā ir tādas pašas, tik cilvēku atsauksmes Bookingā ir stipri sliktākas... Beigu beigās, ar viesnīcu atrisinājām. Gaidām lidojuma dokumentus. Mājaslapā rakstīts "Sīkāku informāciju par izbraukšanu lūdzam skatīties sadaļā “Izbraukšanas grafiks” 1-2 dienas pirms ceļojuma. 2 dienas pirms - nav, 1 dienu pirms arī nav. Zvanījām uz visiem mājaslapā uzradītajiem numuriem - neviens nav sazvanāms. Beigu beigās ap 21 uzrakstīju Facebook, un BRĪNUMS, beidzot mums ir biļetes uz rītdienas reisu! Tik Pamatinformācijas lapā, ko viņi atsūtīja - nepareizi ierakstīts lidojumu laiks, bet iekāpšanas kartē vismaz īsta informācija ir!
Reiss atlido vēlu, bet gaidām, kā bija rakstīts "Jūs satiks lidostā zālē ar uzrakstu ar Jūsu vārdu uzvārdu" - paiet pusstunda, 40 minūtes - nav neviens. Apskrēju visu lidostu - nav neviens ar manu vārdu uzvārdu. un ATKAL neviens no numuriem neatbild. Bet ir gandrīz pusnakts! Nācās braukt uz viesnīcu ar taxi. Nākamajā dienā satikāmies ar vietējo gidu - par mūsu ierašanos neviens Spānijā netika brīdināts, TRANSFERS NETIKA NEMAZ PASŪTĪTS!
Ja Jums nemaz nerūp miers un gribat sabojāt savu sapņu atvaļinājumu jau pirms tas sācies - tad protams droši maksājiet naudu VRK Travel un viņi tāpat klausuli necels.
Bet īsumā - NEVIENAM NEIESAKU.
Labdien!
Paldies par Jūsu komentāru.
Ļoti žēl, ka Jūs nesazinājaties ar mums ceļojuma laikā, telefoniski (mums ir 24/7 klientu atbalsta telefons Latvijā), Facebookā vai uz e-pastu. Mēs atrisinātu šo jautājumu krietni atrāk.
Lūgums sazināties ar mums personīgi, lai mēs varētu kompensēt Jūsu nesaņemtos pakalpojumus.
Komentāri (1)
VRK Travel mānīšanās ar viesnīcām ir normāla prakse, par mānīšanos ar viesnīcām uzņēmums jau bija nonācis Bez Tabu redzes lokā TV arī bija reportāža. Un pakalpojuma neizpilde arī ir norma šim uzņēmuma. Galvenais naudu dabūt un tad klientam sākās problēmas. Droši dodaties uz PTAC par viesnīcu arī nāksies atlīdzināt, par to ka bijāt izmitināti sliktākā viesnīcā nekā solīja un par ko bijāt samaksājuši.