VIN-E SIA - Krāpšana, slikts serviss
5. Jūnijā veicu pasūtījumu, tūlīt apmaksāju, saņēmu 4. Augustā. Konstatēju, ka pasūtījumā nav ielikta 1 prece un vēl vienas pasūtītās preces vietā ielikta cita līdzīga prece, bet par to pašu cenu. Ziņoju tikai par nepiegādāto preci e-pastā un tad telefoniski. E-pastā atbildes nebija, un, kad vairākas reizes zvanīju no numura, ko uzrādīju pie pirkuma veikšanas, telefonu necēla, pacēla tikai tad, kad uzreiz pēc tam zvanīju no cita numura. Tad apsolīja izsūtīt apmaksāto preci pēc atkārtota e-pasta ziņojuma saņemšanas, bet visi aicinājumi e-pastā un sociālajā tīklā preci izsūtīt vai atgriezt tās cenu tika pilnībā ignorēti. Apzināta, reti nekaunīga naudas izkrāpšana.
Komentāri (24)
Labdien, Ina! Vai Jūs varētu stādīties priekšā oficiāli un norādīt pasūtījuma numuru? Diemžēl uz šāda vārda pasūtījumu nevaram atrast!
Ar cieņu,
SIA VIN-E vadība.
kur ir mans pasūtījums tukums t- 26573285
Labdien, Jāni. Kāds ir Jūsu pasūtījuma numurs? Uz Jūsu vārda nav veikts pasūtījums pie mums.
SIA - VIN - E
25. novembrī VIN - E - SIA pasūtīju un samaksāju par sūtījumu M-1519974-1326.
Neko neesmu saņēmusi. Nezinu kā ar viņiem sazināties.
Ļoti gaidu kadu [slēpt]@inbox.lv
tel 64720456 darba dienās no 9.00-17.00
Labdien, Agrita! Kā jau piegādes noteikumos ir minēts pasūtījumu piegādi veicam 3-10 darba dienu laikā pēc rēķina apmaksas saņemšanas.
Jūsu pasūtījums ir izsūtīts ar sūtījuma numuru CE132656382EE.
Lūgums iepriekš ar mums sazinaties un noskaidrot pasūtījuma statusu, nevis rakstīt apmelojošus komentārus.
Jauku dienu!
VIN -E -SIA
privātpersona
Labdien,18.02.2022 veicu pasūtījumu uz Omniva,rēķinu samaksāju 18.02.2022 nr.M-1519974-3068 preci nēesmu saņēmusi.Cik ilgi nāk pasūtījums?
Labdien, Māra! Lūgums ar mums sazinaties zvanot pa telefonu vai rakstot e-pastā.
Sūtījumu piegādi veicam 3-10 darba dienu laikā pēc rēķina apmaksas saņemšanas.
Labdien,gaidu savu pasūtījumu 22.02.2022 samaksāju,zvanīju teicāt,ka pēc desmit dienām būs pasūtījums,šodien jau ir 7.03.2022.pasūtījuma nr.M-1519974-3083.Cik ilgi būs jāgaida,vai tiešām būs jāvēršās pie raidījuma bez tabu,lai palīdz atrisināt!Kapēc jūs melojat!
Labdien, Inita. Kāpēc apmelejoši komentāri, ja savu pasūtījumu esat saņēmusi?
Labvakar joprojām neesmu saņēmusi naudu par nepiegādāto preci!
Labdien, Aiga! Lūgums sazināties ar mums ar e-pasta starpniecību [slēpt]@gmail.com. Iepriekš jau nonācām pie secinājuma, ka sūtījums netika pareizi piegādāts, jo norādījāt nekorektu telefona numuru. Aicinām risināt situāciju abām pusēm draudzīgā veidā!
Labrīt!Esmu jau sūtījusi Jums neskaitāmas ziņas.Pēdējo pāris dienas atpakaļ! Aizsūtot pat rekvizītus kā Jūs lūdzāt..bet atbildes naw..biju gana pacietīga gan pretimnākoša piedāvājot vēlreiz atmaksāt piegādes izmaksas,bet arī šo piedāvājumu Jūs noignorējot!
Neesmu saņēmusi savu sūtījumu Nr. Pasūtījums M-1519974-9489. Pasūtījums veikts augustā, atrunas, ka sūtījums būs, tad ķibele notikusi loģistikā. Šodien vēl aizrakstīju - atbildes nav, klusums. Līdz ar to preci neesmu saņēmusi.
Labdien, Santa. Pēc mums pieejamas informācijas Jūs sūtījumus esat saņēmusi. Iztrūka viens produkts par, kuru ir uzsākta naudas atgriešanas procedūra un tuvākajā laikā tiks veikts pārskaitījums.
Jauku dienu!
Labdien, jā sūtījums Nr. Pasūtījums M-1519974-9469 ir saņemts, un iztrūka ķirbju eļļa-ok, paldies naudu Jūsu atskaitīsiet, BET iet runa par sūtījumu Nr. Pasūtījums M-1519974-9489 šis sūtījums nav saņemts. Man bija divi sūtījumu, kuru vienu esmu saņēmusi, otru neesmu. Tad atsūtiet izsūtījuma apliecinājumu-tad es ticēšu, ka otrs sūtījums ir izsūtīts. Parasti arī atsūta klientam izsekošanas kodu.
Labdien! Kas notiek ar šo firmu? Kad veicu pasūtījumu, telefons darbojās, tagad uzraksta ka nevar atbildēt. Rakstu e-pastā, prasa kad veicu pasūtījumu, Nr., atkal klusums. Kad pasūtīju, jautāju, vai nav krāpnieki, teica- nē, esam maza godīga firmiņa. Vai jāiesaista citas iestādes?
Labdien, Silvija! Lūgums sazinaties ar mums e-pasta un atrisināsim visus Jūsu interesējušos jautājumus, ja esat jau sazinājusies - pateicamies, atbildēsim pēc iespējas drīzāk.
Jauku dienu vēlot!
Viss turpinās, nav ne sazināšanās, ne prece, ne atgriezta nauda!
Labdien, Silvija! Jums tika nosūtīts e-pasts ar paskaidrojošo iemeslu kāpēc sūtījums kavējas.
Jauku dienu!
Esmu daudz reizes sūtījusi preci no šīs firmas un ir bijis jāgaida kādu laiciņu, bet nu to pieņēmu. Nu šoreiz es saprotu, ka ir pienākusi pēdējā reize un sadarbības vairs nebūs, jo mērs ir pilns. Es visu saprotu, ka var būt aizķeršanās, saņēmu arī vienu e-pastu par pasūtījuma kavēšanos, bet tad saņēmu ziņu, ka mans pasūtījums ir gatavs un TIKS nodots kurjeram. Ir pagājušās divas nedēļas kopš šī paziņojuma, bet es joprojām preci neesmu saņēmusi. Cik ilgs laiks ir vajadzīgs, lai nodotu kurjeram preci?! Mūsu valstī ir diezgan labi attīstīti piegādes uzņēmumi.
Un komunikācija ir zem katras kritikas. Tā biznesu neveido. Ar klientu ir jākomunicē.
Un tā es savu pasūtījumu gaidu jau no 09.03.2024.
Labdien, Dace! Pēc mums pieejamas informācijas Jūs savu pasūtījumu esat saņēmusi - šāda informācija ir pieejama arī piegādātāja mājas lapā. Ja nepieciešams varam publicēt izsekošanas kodu un ekrānšāviņus.
Jauku dienu!