Vidzemes slimnīca - Veselības aprūpes kvalitāte
Kā iespējams, ka Vidzemes Slimnīca Neiroloģijas nodaļā nav pieejams 4 dienas lor ārsta un nodaļas māsiņas aizmirst ierakstīt grafikā, ka cilvēks japabaro ar zondi un neparūpējas pa higienu (cilvēks ir ar tikko notikušu insultu un onkoloģijas pacients) ?
Prasot, kas ar nierēm, pēc 3 dienām joprojām nav pat aptuvenas atbildes ("varbūt asins saindēšanās, varbūt metostāzes") . Salīdzinājumā ar pirmo dienu kad cilvēks tika aizvests uz valmieras slimnīcu - šobrīd jau situācija tā pasliktinājusies, ka nevar atpazīt.
Tika jautāts vai var atvest lor ārsu no Limbažiem, jo situācija ir dzīvībai bīstama, taču tas mūsu valsts sistēmā nav atļauts.
Šobrīd 13to dienu tiek grūstas antibiotikas iekšā, ar asins izplūdumu - insultu vispār nekas netiek darīts! Atkarībā no notikumiem naķošajās dienās, griezīsimies veselībsa inspekcijā vai es cilvēktiesību iestādē, jo notiekošais ir pilnīgs murgs. Saprotu ka caur sūdzības.lv šī lieta nerisnāsies, tomēr cerams, ka kādam tas ļaus uzmanīties no patvaļības un bezatbildības šajā "ārstēšanas" iestādē.
Vai tiešām tikai ar aploksnēm mūsdienās cilvēkus var turēt pie dzīvības?
Komentāri (3)
izklausīsies briesmīgi, es zinu. bet - onkoloģija, insults, kaut kāds iekaisums... varbūt beigt to cilvēku mocīt?
Briesmīgi gan, vissmagāk tiešām vienmēr ir tuviniekiem, kas nespēj pieņemt un aptvert to, ka visi kas piedzimst, arī mirst un skaistas nāves ir tikai filmās. Bet medicīnas personālam tomēr ir jāparūpējas, lai tuviniekiem šo beigu pieņemšanas procesu atvieglotu (tieši tuviniekiem, nevis pacientam). Kaut vai vismaz izliekoties, ka kaut ko var līdzēt, atvieglot. Insults pats par sevi jau ir 50/50. Tie, kas izdzīvo, tāpat iet cauri ilgam rehabilitācijas procesam. Cilvēkam ar vēža saēstu organismu... Un tā barošana ar zondi jau tāpat ir slodze, mocības organismam... Saprotu personālu, saprotu arī tuviniekus - to pieņemt tiešām ir smagi. Lai izdodas uz situāciju paraudzīties caur racionālu prizmu, ja vien tas iespējams ar šī brīža emocijām. Protams, tas nekad nav viegli. Bet pārkāpumus situācijas raksturojumā es neredzu. Vieglāk, protams, šos brīžus pārdzīvot, kad ir kādu ko vainot - un tas ir dabiski cilvēkam, jo uz to noraudzīties un pieņemt dabas procesus kā tādus ir grūti.
Ļoti nelaipni darbinieki. Slikta apkalpošana. Nonākot slimnīcā tiek veiktas pārbaudes, bet pēc pārbaudēm ir jāgaida 5 h uz izrakstu. Darbiniekiem ir ļoti slikta atiesme un izturēšanās.