Viasat - Esmu pacietīgs jau 2 nedēļas
Līgums beidzās jau aprīlī. Mēnesi atpakaļ gribēju pārslēgt līgumu, ne vairs pa 15, 50ls mēnesī, bet pāriet uz mazo paketi par 5, 80 ls. Jau 3 vēstules aizrakstītas ar šādu lūgumu, bet no Viasat puses vien automātiskais atrakstītājs, ka gaidiet, ar jums sazināsies 24 st laikā. Mans telefons klusē, arī viņus sazvanīt nav iespējams. Pēdējā vēstule no šiem bija - gaidiet, esiet pacietīgs- tāds lūk norādījums. Tā nu es esmu pacietīgs jau 2 nedēļas, bet vadzis ir lūzis, tā nu lūk es iesaku visiem ar šo firmu nesadarboties, ja neesat sevišķi pacietīgi!!!
Komentāri (4)
Varbūt vajag pārliecināties, vai ir norādīts pareizs kontakttālrunis Tavs? Es ar gribēju pāriet uz Starta paketi (5, 90), ar mani 2 nedēļu laikā sazinājās (nav jau uzreiz, bet nu ko darīt, acīmredzot tagad daudzi grib iet uz to Starta pieslēgumu). Pārslēdzos un esmu apmierināts. Ja jau neviens Tev nezvana, tad, acīmredzot, ir kāds iemesls. Zvani pats uz info tālruni 67060504.
Es arī mēģināju zvanīt uz šito numuru vēl nesen, pasaka, ka tāds numurs neeksistē.Ej, nu saproti.Nu, firmiņa, točna, nekam nederīga.
Es sazvanīju ar 1. reizi info tālruni. viss oki!
Kur jūs tās problēmas rodiet? Man bija līdzīga situācija ar līguma termiņiem, pats piezvanīju un pieteicu telefoniski pāreju uz Zelta paketi (9.90) un pēc 2 dienām saņēmu jauno līgumu, kur vienu no savas puses parakstītu eks. aizsūtīju viņiem un ar nākošo maksājumu viss bija ok. Pirms apm. 1.5 mēn. to pašu izdarīju sava tēva vārdā, jo viņš negribēja krāmēties un būtu turpinājis maksāt tos 17.10... Viss notika tieši tāpat kā pirmajā reizē.