Viasat - Brīnumi ar līgumu .
Neuzķerieties uz Viasat pakalpojumiem . Šodien uzzinājis tādus brīnumus . Es 1 gadu un 11 mēnešus maksāju par zelta paketi, šodien izdomāju pārslēgt uz sudraba paketi . Tas jau nekas , bet kad es uzzināju , ka mainot no zelta uz sudraba paketi man atkal sākas divu gadu līgums . Nezinu nevienu kompāniju kurā mainot plānu man stājas atkārtots līgums . Tagad lai es lauztu šo līgumu man ir jāmaksā 150 eiro par iekārtām kaut vai es maksāju to gandrīz divus gadu + 50.89 eiro līgum sods . Kaut kāds sviests , es tiešām saku neņemiet . Ar šo būs jāgriežas patērētāji aizsardzības centrā , bet jūs cilvēki tiešām uzmanāties !
Komentāri (6)
Līgumus vajag lasīt pirms parakstīšanas, nevis 2-us gadus pēc un tad brīnīties. Ja kaut kas nav skaidrs vai aizdomīgs, tad drīkst līgumu arī neparakstīt. Neredzu nekādu "brīnumu", tie ir noteikumi , kuriem pats esat LABPRĀTĪGI piekritis.
Saprotu , bet pirms dod parakstīt līgumu par to pastāsta . Taisnība jau Tev ir . Bet lai vecāki ļaudis vai cilvēki vienkārši neuzķeras .
Paldies Dievam, pateicoties VIASAT darbinieku nolaidībai es nenoslēdzu līgumu, bet nervus viņi man trīs mēnešus pabojāja!
Viss sākās vēl 2001.gadā, kad VIASAT rīkoja akciju, pieslēdzot pakalpojumu aparatūra bez maksas un uzstādīšana arī. Kaimiņš pieteica un vīņam atbrauca uzstādīt. Es iegāju un arī teicu, ka gribu. Nākamajā dienā man piezvanīja no viasat un es pieteicu pakalpjumu. Man paziņoja, ka meistars sazināsies lai konkretizētu kad var ierasties un visu uzstādīt. Pagāja divas nedēļas un no meistara ne vēsts.
Te savā e pastā atrodu Lattelekom piedāvājumu pieslēgt interaktīvo televīziju. Par cik tajā laikā man nebija nekādas televīzijas piezvanīju Lattelekomam. Man izstāstīja visu un pārjautāja vai es pats varēšu uzstādīt visu, vai vajadzīgs meistars? Atbildēju, ka uzstādīšu pats, jo man jau bija Lattelekom internets un pārspraust divus vadus jau varēšu. Man atbildēja, ka kurjers atvadīs visu nepieciešamo. Pagāja 2 stundas un kurjers jau zvanīja pie manām durvīm. Vakarā jau baudīju TV.
Interesantākais sākās pēc mēneša. No Vaisat saņemu rēķinu par 65 latiem, lai gan nebiju parakstījis nekādus līgumus un pakalpojumus arī no Viasat saņēmis neesmu. Piezvanīju uz pakalpojuma pieteikšanas numuru un izstāstīju kas par lietu, man laipni atbildēja, ka ir ieviesusies kļūda un pateica, ka viņi anulē rēķinu. Viss it kā OK. Pēc mēneša atnāk vēstule no Creditreform par parādu Viasat, te mainai pacietībai pienāca gals! Treīs mēnešus man vajadzēja, lai panāktu taisnību.
Tagad esmu ļoti priecīgs, ka nenoslēdzu līgumu ar Viasat un kad man zvana no Viasat ar piedāvājumiem, es viņus atšuju uzreiz, neielaižoties sarunās!
Lietoju Lattelekom interaktīvo televīziju un esmu ļoti apmierināts, kaimiņš koda elkoņos, jo tikai pēc diviem gadiem ar lielām mokām atkratījās no Viasat!
JA NEGRIBAT PROBLĒMAS NĀKOTNĒ, NEŅEMIET PAKALPOJUMUS NO VIASAT! ĻOTI NEGODĪGA KOMPĀNIJA!
Ļoti pareizi. Klienti nereti piemirst, ka līgums attiecas uz abām pusēm. Ne tikai ar tiesībām, bet arī pienākumiem.
Šādi ar līgumiem notiek arī baltcom. Ja gribi mainīt paketi vai dzīves vietu, tad ir jauns līgums uz diviem gadiem
pati esmu stradajusi VIASAT nu jau pirms vairak ka 5 gadiem. Godiigi sakot-neiesaku nevienam slegt ar viniem ligumus. Negodpratiga kompanija, klients gandriz vienmer tiks pataisits par vainigo un operatoriem no augsas tiek dotas instrukcijas cakaret klientus. Ka ari loti biezi ir operatoru kluudas, jo apmacibas nozelojamas, atalgojums tads pats, slodze baisa.