Viasat - ārkārtīgi zema apkalpošanas kultūra
Šodien piezvanīju uz Viasat, lai atteiktos no līgumsaistībām. 4 gadus biju Viasat klients, nekad nekavēju maksājumus, nekad neiesniedzu sūdzības un nekādi neapgrūtināju šo firmu. Jums vajadzēja dzirdēt, kā ar mani runāja puišelis, kas atbildēja uz zvanu. It kā es viņam būtu kaut ko parādā... ārprātīgi nepatīkama saruna, ārprātīgi nepatīkama pēcgarša...
Visvairāk mani pazemoja piedāvājums par 3.50 abonēt viņu pakalpojumus turpmāk un vairākkārtējs rupji izteikts jautājums- vai 3.50 jums ir liela nauda??? Jā, varbūt man tā ir liela nauda, kādas tiesības uzdot šādus jautājumus! Ja gribat aptaujāt klientus par iemesliem, kādēļ tie lauž līgumu, atsūtiet kādu anketu, es atbildēšu, bet man nav jāatbild, kur tad es likšos tālāk un vai 3.50 man ir liela nauda...
Potenciālie klienti, padomājiet, pirms slēdzat līgumu ar Viasat!
Komentāri (4)
Esmu veiksmīgi no šā kantora pakalpojumiem ticis vaļā, tas bija murgs kaut kāds ar viņiem izkasīties. Kanālus atslēdz, bet pakalpojums cena paliek nemainīga. Nu nav tanī viasatā ko skatīties.
Es pat neielaidos, jo pēkšņi sarunas vidū tika mainīti noteikumi. Turklāt maksas nesamērīgi augstas. Nopirku par 70 latiem satelītu un nekur nepieslēdzos. Latviešu programmu nav, bet es tās saņemu no Lattelecom un tāpat neskatos.
Man tevis tiešām žēl, bet vajadzēja domāt, kad saistījies ar šiem krāpniekiem. Arī man šie zvanīja neskaitāmas reizes, kamēr šos pasūtīju uz trīs burtiem.Nu jau pāris gadu no šiem krāpniekiem ir miers, jo sev netīkamos klientus šie ierakstot melnajā grāmatā.Man arī jau sen ir bezmaksas satelīts, un redzu visu pasauli bez maksas.
Tas džeks nav vārdā Kristaps???
Man tūlīt beidzas līgums ar viņiem. šis Kristaps mani tā nokaitināja un pielika visas pūles, lai es no viņiem atsakos, ka tā arī izdarīju!
Kristaps ir ļoti nekulturāls kadrs!