VIA UNA acu ārsts - apkalpošana konveijera veidā
Diemžēl, šoreiz esmu spiests sudzēties par VIA UNA, par kuru agrāk varēju pateikt tikai to labāko.
Biju uz konsultāciju pie acu ārsta. Par ārsta profesionālo kvalitāti neko sliktu nepateikšu, likās zinoša un kompetenta daktere.
Bet pati konsultācija lika man atcerēties PSRS laikus, kad apmeklētais nebija cilvēks, bet vienkarši trauceklis darbam. Daktere bija sliktā omā. Kabinetā vienlaikus konsultējas 4 cilvēki ar dažādam problēmam. Es to saprastu, ja, piemēram, vienam tiktu iepilināts acīs, viņš sedētu, gaidītu savu kārtu, un tas netraucētu citiem konsultēties, bet tā, diemžēl, nebija. Vienam tiek piemeklētas brilles, tajā pat laikā ārsts sarunājas ar citu pacientu par operāciju, nepieveršot uzmanību, ko tas pirmais saka, trešais skaļi apspriež savas darba problēmas, arī viņam daktere atbild, ceturtais blakus telpā gaida, kad ārsts ātri pieskries un kaut-ko pārbaudīs uz aparāta, šīs arī jautā dakterei par kaut ko savu. Es arī to saprastu, ja būtu gara rinda pie kabineta, bet koridorī nebija neviena paša cilvēciņa, visi bija kabinētā.
Pie tam nezinu par parējiem, bet es atnācu savā laikā, tieši pēc pieraksta, par konsultāciju samaksāju 16.ls.
Izējot no kabinēta ārā, es it kā laika mašīnā atgriezos savā, lai arī krīzes apstakļos, bet neatkarīgas Latvijas laikā un ar atvieglojumu nopūšos.
Neesmu pārliecināts, ka manas sudzības par redzi daktere ir sadzirdējusi, un izrakstīja man pareizo ārstēšanu, nejaucos ar citiem pacientiem, jo vienlaikus sarunājoties ar 4. pacientiem, nevar kartīgi ne apdomāt sadzirdēto, ne pat vispār sadzirdēt teikto.
Nu lūk, tāda man bija tā konsultācija. Var jau būt, ka es pardaudz gribu par savu naudu dabūt. Man tikai gribējās, lai manas personīgas problēmas ar redzi netiek skaļi ziņotas citiem cilvēkiem, ka arī lai es būtu pārliecināts, ka ārstēšana ir tiešām adekvāta un ir domāta tieši man, neviss citam pacientam, kas sež tajā kabinētā.
Komentāri (5)
nu 2.x pie tāda ārsta nav ko iet.
Hmm... Es arī aizgāju pie cita ārsta Solomatina Klīnikā. Izrādās, man ir ļoti bīstama diagnoze. Varu zaudēt redzi vispār. Tagad operēšot, meg'inās glābt redzi. Domāju, ka ja daktere Petuhova pirms pusotra mēneša, kad es pie viņas biju, uzmanīgāk mani apskatītu, tad prognozes būtu optimistiskāk...
Ko lai saka...drūmi...
Paldies par šo informāciju, lai gan tā ļoti sarūgtināja visus poliklīnikas darbiniekus. Uzskatam to par nelaimīgu sagadīšanos. Atvainojos pacientam, ka tāda situācija radās.
Ar cieņu,
"VIA UNA" galvenā ārste Nataļja Bagramjana
Nevaru iedomāties šādu situāciju. VIA UNAS pacients esmu jau vairāk par 15 gadiem, tajā skaitā bieži apmeklēju acu ārstus.Katram pacientam šajā poliklīnikā ir ļoti individuāla pieeja un tiek veltīta nedalīta uzmanība.Esmu ļoti apmierināts ar poliklīnikas personālu, un ar šo īpašo gaisotni kas mājo šajā iestādē.Ar cieņu.
Šķiet, ka visu laiku ir cilvēki kuriem nav sūdzību nekādu, bet ir nemiers par iestādes darba nomelnošanu publiskajās interneta vietnēs. Tapēc arvien biežāk parādās cilvēki, iespējams pat kāds iestādes darbinieks zem cita segvārda, kas it kā mēģina gludināt to, kas vairs nav gludināms.
Ja šeit tas raksts ir parādījies, tad tas tā ir un punkts.
Kauns par VIA UNA un darbiniekiem.