Veselības centrs "NIKA" SIA - Mārupe - Ārprāats, kāds "serviss"
Tikko sazinājos ar Veselības centrs "NIKA" SIA, Kura pacēla klausuli sieviete (īsti nezinu ieņemamo amatu) . Gribēju noskaidrot vai ir iespējama saņemt fizioterapeita pakalpojumu, kā arī vai uzņēmums būtu gatavs iesaistīties eiropas reģionālās attīstības plānā, kura ietvaros šis uzņēmums varētu sniegt pakalpojumu un saņemt papildus ieņēmumus.
Sajūta bija, ka esmu viņiem kaut ko parādā uzdodot šādu jautājumu, jo attieksme vienkārši šokējoša. Kad pajautāju, vai ir iespējams parunāt ar vaditāju, tad sieviete atbildēja, ka tālruni nedošot, jo, kā izrādās šī jurisprudences eksperte zinot, ka latvijā esot izdots jauns normatīvais akts, kas aizliedzot dot tālruņa numurus:) . (varbūt, kaut ko esmu palaidis garām, bet par šādu lr normatīvo aktu dzirdējis nēsmu) .
Atbildi, ko saņēmu, ir, ka vienīgais veids kā sazināties ar šo vadītāju ir pierakstīties uz konsultāciju. Kad vēlējos pierakstīties, tiku informēts, ka tuvākais laiks ir pēc 1 mēneša :).
Interesants bizness un biznesa piēja. Par cik man ir iespēja šim uzņēmuma piedāvāt noslēgt līgumu, lai sniegtu man un vēl dažiem cilvēkiem pakalpojumu turpmākā pusgada laikā, bet kā izrādās šim uzņēmumam iet ļoti labi un nav pat laika aprunāties par iespēju gūt papildus ieņēmumus.
Smieklīgi, ne ... Es ceru, ka šī sieviete un uzņēmuma vadītājas ir pietiekoši aizņemtas un noslogotas, lai tā vienkārši atvairītu klientus.
Komentāri (2)
Kaitina šie cilvēki, kas zvanās caurām dienām uzņēmumiem piedāvājot savus ''unikālos'' pakalpojumus, nevarat normālu darbu atrast?
Klients, kurš nevar atļauties par bērniem par tualeti samaksāt? Ubagotājs.