Veselības Centrs 4 Daktere Nonna Tomiseva - Trauma operācijā
2019. Gadā Veselības centra 4 klīnikā man tika veikta abdominoplastikas operācija, kuru veica plastikas ķirurģe Nonna Tomiševa. Operācija noritēja pēcpusdienā ap 16: 00. Pēc operācijas es pamodos pēc 23: 47 ar asām sāpēm kreisā dibena vaiga rajonā. Sazinoties ar tuviniekiem, ziņās minu, ka dibens sāp visvairāk. Šo sāpju dēļ bija problemātiski gulēt visu nakti. Nākamajā dienā, kad mani bija jāizraksta no slimnīcas, par savām sāpēm dibena vaigā stāstīju personālam, medmāsai evijai, bet viņa neapskatījās sāpošo vietu un izrakstīja mani 9: 00 no Veselības centra 4. Neskatoties uz to, ka vēmu un nespēju nostāvēt kājās. Man tika paziņots, ka pašai būs jādodas ar kājām uz mašīnu. Es to nespēju un lūdzu pēc ratiņkrēsla. Personāls atbildēja, ka tāda neesot iestādē. Pēc tam, kad mans stāvoklis bija novājināts un es nespēju tikt pašas spējiem tālāk, tomēr atrada ratiņkrēslu.
Ar asajām sāpēm dibena vaiga pusē, es devos uz mājām, kur guļamistabā pie lielā spoguļa aplūkoju sāpošo vietu. Tā bija zili melna, 5x3 cm liela, pie kuras pieskaroties sajutu vēl pastiprinātākas un dedzinošas un asas sāpes. Līdzās atradās neliela svītra ar tādu pašu nokrāsu un asām sāpēm. Veicu fotofiksācijas. Tā kā priekšā bija brīvdienas, es nespēju sazināties ar personālu un atrādīt apdedzināto vietu. Daktere bija uz slimības lapas. Biju atstāta pilnīgi bez palīdzības. Zilajā pušuma vietā sāka parādīties ūdeņaini pūslīši, kas ir fiksēts fotogrāfijās. Es biju atstāta bez ārsta, kas būtu atbildīgs par manu izveseļošanos.
Tikai 28. Aprīlī tikos ar dakteri nonnu tomiševu. Tiekoties ar dakteri nonnu tomiševu, lai apskatītu man radītos apdegumus, viņas rokai bija veikta operācija. Sākumā daktere neko neteica, tas esot nospiests guļot uz kušetes vai arī tas esot izgulējums, noguļot tik ilgu laiku uz kušetes. Turklāt tiekoties ar dakteri nonnu tomiševu noskaidroju, ka man nav ievietoti brukas vietā biosieti, kuri maksāja 250€. Ne vienā brūkā, ne otrā par kuru biju samaksāJusi pirms operācijas. Kad uzdevu jautājumus par manu stāvokli un kas ir uz manu dibenu, daktere tikai visu laiku atbildēja, ka mēs to visu jau esam izrunājuši. Mēs to nebijām izrunājuši, jo dakteri redzēju tikai otro reizi pēc operācijas. Kad jautāju, kad jānāk atrādīt šuves. Dakteres atbilde bija, ka nezinot, lai nāku, kad es vēloties. Ķīmiskam apdegumam, man tika lietots sudraba airsols un plāksteri. Situācija neuzlabojās ilgi. Dakteres attieksme bija šausmīga, viņa uz mani kliedza, ka viņa esot nākusi uz darbu ar sāpīgu roku, jo priekšnieks neticot, ka viņai kaut kas kaiš. Es minēju, kāpēc tad vajadzēja veikt operāciju ar sāpošu roku, ja nespējat par mani pēc tam parūpēties, jo ārstu tā arī pēc operācijas nesatiku. Pēc manas operācijas viņai pašai bija operācija un es tiku atstāta bez ārsta kontroles. Turklāt mēnesi, man liekot sudrabu airsolu, nekas neuzlabojās. Kad ar mani sazinājās Veselības centra 4 dermatoloģijas klīnikas vadītāja un interesējās par notiekošo, beidzot, mani nosūtīja pie speciālista, kas atbild par ķīmiskiem apdegumiem. Turklāt vadītāja teica, ka parūpēsies par mani un man tiks veikta atkārtota operācija nabai, lai tā būtu estētiski pieņemama.
Tad, beidzot, pēc meneša neārstēšanas, aizsūtīja pie speciālista aleksandras kušpelo, kura ir specializējusies ambulatorajā ķirurģijā un traumatoloģijā, kā arī brūču ārstēšanā. Tur daktere aleksandra kušpelo man teica, ka tas ir ķīmisks apdegums no ķīmijas ar ko dezinficē krēslus pirms operācijas. Man lika iegulties krēslā, kur bija šāda viela nenotīrīta. Mans ķermenis ir stāvējis vairākas stundas tajā, jo operācija noritēja ilgi. Daktere ir specializējusies apdegumu ārstēšanā. Viņa man zieda uz apdeguma dažādas ziedes, par kuru saturu man nevēlējās klāstīt. Pie dakteres ārstējos gandrīz mēnesi. Protams, par šīm vizītēm man lika maksāt un tās nebija par velti līdz es sāku protestēt par to, ka ārstēju savas brūces, ko ieguvu operācijas laikā ārsta nolaidības dēļ. Arī medikamenti un plāksteri man bija jāpērk. Tikai pēc divu mēnešu ārstēšanās es spēju kaut cik normāli nosēdēt, lai atgrieztos darbā. Turklāt man lika nēsāt apsēju nabai divus mēnešus, kas bija krietni par ilgu, jo neļāva ādai elpot un normāli sadzīt. Operācija bija neveiksmīga un gan psiholoģiski, gan fiziski traumējoša ar visām tās izrietošām sekām. Man vēljoprojām ir liela rēta uz kreisā dibena vaiga, kas ik pa laikam iesmeldz asās sāpēs. Dakteres nonnas tomiševas attieksme bija nepieņemama un neprofesionāla. Neiesaku nevienam šo ārsti, attieksme ir drausmīga un pretīga. Ir pagājis laiks un es, beidzot, par to spēju runāt.
Komentāri (8)
Oi, uz dibena ir rēta 🤭 ko jūs darīsiet kad karš būs? Kā ar tādām bailēm, stresu tiksiet galā tad? Ja jau 4 gadus bijāt tādā stāvoklī, tad pie psihiatra jāiet. Jums gan maz vajag lai jūs traumētu...
Es varu nobučot Jūsu sāpošo dibenu. Varbūt sapīte bus mazāka.
Ņirgājieties, ņirgājieties! Es šo rakstu, lai cilvēki, kas nevar vēl izlemt, ārstēties pie šīs Nonnas Tomaševas, saprot, kāda būs attieksme un kā tas var beigties. Jūs vispār nespējat saprast, kas ir ķīmisks apdegums. Vai tas ir uz dibena, sejas vai muguras, tas nemaina to, ka tas ir nenormāli sāpīgi vairāku mēnešu garumā. Nevēlu jums ļaunu, visu labu!
Bet kāds ir sakara ķirurgam ar krēsla dezinficēšanu? Ne viņa to dezinficē ne tas ir viņas darbs. Jums drozvien jāsūdzas par kādu citu cilvēku tad jo ķīmiskais apdegums no tīrīšanas līdzekļiem diez vai ir zem vinas atbildības
Oi, uz dibena ir rēta 🤭 ko jūs darīsiet kad karš būs? Kā ar tādām bailēm, stresu tiksiet galā tad? Ja jau 4 gadus bijāt tādā stāvoklī, tad pie psihiatra jāiet. Jums gan maz vajag lai jūs traumētu...
Ja varat atļauties sūdzat tiesā to iestādi!
Oi, uz dibena ir rēta 🤭 ko jūs darīsiet kad karš būs? Kā ar tādām bailēm, stresu tiksiet galā tad? Ja jau 4 gadus bijāt tādā stāvoklī, tad pie psihiatra jāiet. Jums gan maz vajag lai jūs traumētu...
SIA "Veselības centrs 4" ir svarīgi nodrošināt saviem klientiem augstas kvalitātes un drošus pakalpojumus, tāpēc vienmēr esam atvērti uzklausīt un izvērtēt savu klientu sniegto informāciju. SIA "Veselības centrs 4" ir saņēmis klientes iesniegumu par minēto gadījumu un esam uzsākuši situācijas izvērtēšanu, kā arī sazināsimies ar klienti, lai precizētu informāciju un sniegtu atbildi uz saņemto iesniegumu. Ar cieņu, SIA "Veselības centrs 4"