Veselības Centrs 4, Arodveselības nodaļa Brīvības ielā 180A - Paviršs darbs

Ierodoties uz veselības pārbaudi reģistratūrā (VC4 Arodveselības nodaļā Brīvības ielā) klientam nav saprotams, kā ir jarīkojas, lai saprastu, kad tu drīksti darīt zināmu, ka esi ieradies, jo aparāts kārtas nr. saņemšanai nestradā. Kad piegāju pie reģistratores- kundzes ar blondiem īsiem matiem, viņa neapmierināta atrūca un jautāja, kāds ir mans vārds, kaut ko atzīmēja savos papīros un lika gaidīt, kad pasauks. Ok. Apsēdos pagaidīju. Kad izdzirdēju, ka klusā balsī tika nosaukts mans vārds, piegāju pie lodziņa un jau sarunas sākumā saņēmu pārmetumu, kādēļ neesmu nokopējusi līdzpaņemtos asins analīžu rezultātus. Teicu, ka iepriekš zvanot un pierakstoties pa telefonu, neviens mani neinformēja, ka ir nepieciešams sagatavot iepriekš veikto izmeklējumu kopijas. Arī mājas lapā par to nav minēts. Nu labi. To vēl varētu sagremot. Mazums cilvēkam nav laba diena. Tad, kā man lika, devos uz 9. kabinetu, lai veiktu kardiogrammu. Pie kabineta neviens nesēdēja. Apsēdos un gaidīju, kad mani pasauks. Pēc brīža no tā steigā iznāk darbiniece (arī blonda) un dusmīgi man pārmet, kādēļ nenākot iekšā. Saku, ka gaidu, kad pasauks, jo tā ir pierasta medicīnas iestāžu prakse- bez uzaicinājuma neienākt, uz ko saņemu: "Jums taču reģistratūrā pateica, ka jāklauvē. Es taču netaisos te lēkāt un katru aicināt iekšā". Acīmredzot reģistratūrā dusmīgā blondā kundze man bija piemirsusi to pateikt. Pēc tam dodos pie LOR, kurš liek apsēsties krēslā, taču nekāda LOR pārbaude tā arī nenotiek. Dakters gari un plaši apspriež manas darbavietas interesanto nosaukumu. Slēdzienā ieraksta- sūdzību nav un man ar dzirdi viss labi. kaut gan ar vienu ausi tikpat kā nedzirdu.Tad dodos pie acu ārsta. Tur, cepuri nost, pārbauda redzi, izprašņā un ieraksta slēdzienu. Un tad jau arodārsts. Ļoti laipna dakterīte. Papļāpajām par dzīvi, bet ne par veselību. Slēdziens- varu strādāt. Secinājums- pilnīga naudas izšķiešana (samaksāju 63Eur). Patiesībā esmu ar nopietnām veselības problēmām, bet to neviens pat nenojauta. Ļoti, ļoti nevērīga, un vienaldzīga attieksme no vairums darbinieku, ar kuriem nācās saskarties, izņemot dažas darbinieces reģistratūrā un acu ārstes. Mans ieteikums šajā kantorī būtu- dariet zināmu saviem klientiem, kāda ir kārtība pie jums jau ieejot pa durvīm.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes