Venipak - slikts serviss, rupja izturēšanās
Meita bija pasūtījusi preci no JYSK ar piegādi mājās, piegādātājs - Venipak. Prece bija jāpiegādā 15.novembrī, pusi dienas nogaidījām, kad Venipak kurjers paziņoja, ka preci šajā datumā atvest nevarēs. Kurjers nebija diez cik laipns, taču vienojāmies, ka preci atvedīs 16.novembrī vēlākais - pusdienlaikā. Tā kā 16.novembrī norunātajā laikā piegāde netika veikta, zvanījām kurjeram, kurš atbildēja rupji, ka piegādās, kad varēs, lai gaidām. Preci atveda vēlā pēcpusdienā. Izteicu viņam pretenzijas par mūsu divu dienu iztērēto laiku - kurjers atkal izturējās rupji. Pie tam viņš pat nepārliecinājās, kam izsniedz preci, tikai uzstājīgi "bāzās virsū", lai ātrāk parakstos displejā, lai gan es informēju, ka pārstāvu preces saņēmēju uz pilnvaras pamata, rādīju pilnvaru un jautāju vai nav nepieciešams tās datus ierakstīt? Gribēju arī pārliecināties, kāds preces piegādes datums ierakstīts (vai nav iepriekšējās dienas, kad piegāde netika veikta), taču kurjers ignorēja manu jautājumu. Kurjers ignorēja arī preces saņēmēja tiesības preci pārbaudīt (piem.,vai nav bojāts iepakojums) pirms likt parakstu. "Nagla visam" bija, kad man tika pasniegts paraksta displejs un nebija ar ko parakstīties - es jautāju - ar ko lai parakstos? Kurjers pateica - ar pirkstu. Tik necivilizētu apkalpošanu un rupju izturēšanos (tikai, ka lamuvārdi netika pielietoti!), nerēķināšanos ar citu cilvēku laiku vēl nebiju pieredzējusi. Kopumā palika vissliktākais iespaids par VENIPAK firmu un apkalpošanas līmeni.
Komentāri (2)
Vispār ar pirkstu ir daudz vieglāk parakstīties, nekā ar to saucamo speciālo zīmuli,domāju tāpēc daudzi nedod to zīmuli.Zinu,ka DHL ar bez zīmuļa dod parakstīties
Kadaa meza jadzivo,lai vienreiz gada kko pasutot ar kurjeru,varetu atlauties ta iztureeties?
Var redzet,ka nojausmas pilniigi nekadas par to ka musdienas kas notiek, nenokritiet tik no taburetes,bet taa ir ierasta prakse,ka ir japarakstas ar pirkstu un tur tie ziimulji nemaz nav paredzeeti!