Venipak - Slikts serviss
Pasūtiju preci preci pirmdienas dienā, teica, ka būs otrdien klāt.. Beigās trešdienas dienā atbāca īsziņa, ka prece būs rīt, tatad ceturdien! Ceturdien zvanu.. Kas pa lietu.. Sūtijums nav, un izskatās, ka nebūs.. Atkal solijums, ka būs rīt, bet atvainojet, es sūtu preci 4 dienas iepriekš! Rīt piektdiena, bērnam davana nav! Un visur... Gan no veikala, gan no venipak tikai dzird-kļūda. Bet es rēķinos ar 4 dienam iepriekš pasūtot, un tapat nevaru būt droša, kāpēc man vēl jārēķinas ar jùsu kļūdam?
Komentāri (2)
Man līdzīgi , VENIPAK atsūtīja SMS , ka sūtījums būs 12.07 ,nebija! gaidījām kā pamuļķi! Jautāju kas par lietu , pat neatvainojās Sintijas kundze , bet atbildēja , Jūsu paka nemaz netika vesta šajā dienā! ko tad sūta SMS? maldina vai kā?
Pirmo un pēdējoreiz pasūtu no Jysk kko ar kurjeru kompāniju, kas izrādās venipak. pasūot preci var izvēlētis piegādes laiku - 3 laika posmi. bet kurjers neko tādu nezinot. izvēlējos piegādi no 18.00-22.00. no rīta agri atnāk sms, ka tajā dienā būs piegāde, pusdienlaikā atkal sms un kurjera tel.nr, sīkākam info. piezvanu, pajautāju ap cikiem orientējoši gaidīt, maršruta sākumā vai beigās, izrādās, viņi neesot informēti par tādiem piegādes laika posmiem esot jau centrā, nākamā adrese tad mana. es šokā, jo esmu darbā otrā Rīas malā un mājās nav neviena cita. ok, vienojamies, ka tad vakarā un viņi zvanīs. esmu mājās pirms 18.00 zvanu kurjeram, lai precizētu kāds viņiem maršruts un ap cikiem gaidīt, nu vismaz stundas, robežās. viņi neko tādu nevarot pateikt, kad būs klāt, tad zvanīs! biju nikna, sazvanīju jysk klientu servisu. tur vismaz laipna meitene, kas uzklausīja un teica, ka ar kurjeru sazvanīsies. pēc laika atzvanīja un teica, ka pēc 40 minūtēm būs pie manis. ok, vakara sastrēgumi, saprotu, bija pēc stundas un zvanīja, kad bija jau pie mājas. kurjers 2 vieriesi nelaipni, pec skata kā no centraltirgus tuneļa savākti. nekad vairs!