Venipak - Slikts serviss
1) kad tiek sūtīta sms, nav noteikts laika posms, kad kurjers varētu ierasties;
2) tā kā strādāju no mājām un darbs ir saistīts ar klientu konsultēšanu pa tālruni, tad vienlaicīgi ar diviem zvana veicējiem es nevaru runāt. Izrādījās, kamēr es runāju ar klientu, bija zvanījis kurjers. Mana telefonsaruna ar klientu ilga aptuveni 3 minūtes. Uzreiz saņemu sms, ka piegādi šodien nevarēja veikt, būs nākamajā dienā... bet paku saņemt man bija svarīgi tieši šodien! Zvanu kurjeram, saku, ka runāju pa telefonu un nevarēju viņam atbildēt, lai ved manu paku! Viņš atbildēja, ka būs apmēram pēc 6 min. Gaidu, kad piebrauks, kad zvanīs... nekā. Eju ārā, meklēju, kur kurjers. Ieraugu, ka buss stāv pie citas mājas un brauc jau prom! Es atkal zvanu kurjeram un prasu, kādēļ viņš tā dara - viņš atbild, ka karte esot tā rādījusi... vai tiešām šoferis orientējas tikai pēc kartes un neieslēdz loģiku, skatoties uz māju numuriem, lai atrastu klientu, kam piegādāt sūtījumu?
Komentāri (2)
Paldies par Venipak ātro apkalpošanu!Paka no Lietuvas internetveikala SIMKA tika piegādāta divu dienu laikā.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību