Venipak - Nekvalitatīvs pakalpojums
Sākām stradāt ar jaunu transporta kompāniju Venipak piedāvāja super cenas par 30% zemāk nekā pēc mūsu domām patreizejais pārvadātajs lai gan viņs jau bija viens no lētakajiem, bet beigās izrādijās ka prece netika vesta ka solīts ar 24 stundu piegādi bet gan pēc 3 dienām no saņemšanas brīža jo kad sakām runāt ar soferi kurš brauc pec preces vakara izradijās ka šiem ir tikai viena mašīna visā Latvijā un tad man kļuva skaidrs kapēc sūtījums tik ilgu laiku netika aizvests jo nevar tak ar vienu auto izbraukt visu Latviju krustam šķērsām tāpēc uzmanieties no šīs kompānijas.
Komentāri (16)
Ari iegrabos saja kompanija ar piegadi, prece aizvest ar lielu kavejumu, visadas atrunas utt.Letais tarifs neatmaksajas.Mani klienti to var nesaprast.
Lēts pakalpojums nevar būt kvalitatīvs. Un mašīnas ar ūdeni arī neiet, to der atcerēties tiem, kas domā, ka var aizvest preces pa santīmiem!
Jā. Pagājušo gadu bija viņiem nelielas problēmas, bet tagad viss ir OK. Esam loti apmierinati ar vinu sniegtajiem pakalpojumiem. Pozitivi vel ir tas, ka vini ne tikai pa Latviju strada. Nav jamekle citi parvadataji pa dazam Eiropas valstim.
Ari noticejām lētajam tarifam, bet neatbilst nekadai kvalitatei.Un jau manā praksē tā ir kāda trešā firma, kam izradas nav sava transporta, bet strādā ar starpniekiem.Izskatās pēc naudas atmazgātājiem.Leitis ir leitis.
Neiesaku izmantot sis kompanijas pakalpojumus, jo domaju izmeginasu vinu pakalpojumus, jo tiesam tarifi sanaca vissletakie neka parejam kompanijam. Beigas sanemu rekinu, kurs bija milzigs, jo, ja klients nav uz vietas tad, vini nevis suta apakal mums to preci, bet ved vel 3x klientam (protams, par katru so reizi panemot naudu). Citas kompanijas nekad nenema papildus samaksu, ja klienta, kuram janogada prece nav uz vietas.
Man ar nevar atvest preci jau 4 dienas, bet laikam būs pēc 2 nedēļām, jo neesot pa ceļam, un visādas citādas atrunas. Tur mājas lapā esot rakstīts ka piegāde Latvijā 24h bet esot aizmirsuši NULI pielikt
ужас а не услуги доставки. мою посылку уже 3 дня по латвии возят и ни как довести не могут. ни в коем случае не пользуйтесь услугами этой так называемой экспресс службы доставки. на телефоны не отвечают, постоянные отговорки итд.
NEIESAKU DOTIES UZ DARBA PĀRRUNĀM. Ir diezgan briesmīga kvalitāte. Diezgan prasts kantoris, ūķis, tā teikt. Direktorei uz galda stāv kaut kādas tievēšanu tablešu 15 paciņas.darbiniekus meklē diezgan regulāri.grūti iedomāties, ka ir nopietna kompānija.rajons ar nav ok, jāēd līdzpaņemtais.ofiss nav tikai viņiem, jāiet augšā pa kāpnēm lielā mājā un lielu kabinetu, kur arī sēž liela daļa darbinieku-direktore, klientu apk.konsultanti, pers.daļas vadīt. utt.
un pēc pārrunām netiek dota ziņa/atbilde.
Strādāju jau 1/2 gadu ar VENIPAK - varu teikt tikai to labāko. Protams - ir bijušas sīkas šaisītes- taču agrāk strādāju ar DPD -tur problemas ir daudz lielākas un cenas -daudz daudz augstākas. Par Venipak autoparku-cik sapratu tad viņiem ir vairak nekā 15 savas automašīnas. Arī no saviem klientiem sūdzības neesmu saņēmis.
Venipak-am av savu masinu un nekad nebus. Darba pienem cilvekus ar savam masinam un maksa par sniegtajiem pakalpojumiem pec 60 dienam.
Нас только в декабре подвели дважды.Смысл в курьерской почте, если груз идет дольше 24 часов.Деньги дерут огромные, всегда предоплата.Бухгалтер с непонятной фамилией Ярошенко выставляет счета и тарифы от балды.Ушли от них в нормальную литовскую контору и всем советую не рисковать и не переплачивать
Arī man no šīs kompānijas piegāde klibo.
Tāds agresīvs kurjers, izskatās, ka mana paciņa arī ceļos, jo norādīta adrese nav pa ceļam.
Raksta un zvana katru dienu un stāsta par kkadu sūtījumu par kuru es neko nezinu. Zvana kurjers, un tāda sajuta ka viņš pats nezin kāpēc zvana. Pilnīgs neadekvāts. Prasa lai samaksāju 13 eiro. Zvanu uz kompānijas numuru lai noskaidrot kas tas vispār ir, un man prasa lai zvanu uz maksas numuru. Kkadi šarlatāni.
Iesaku nestrādāt ar Venipak. Drausmīgākā kompānija, kas redzēta. Nekad neatved visas preces. Vienmēr kas iztrūkst. Sūtam preci uz Lietuvu, bet viņi aizsūta uz Igauniju un grib, lai par mūsu līdzekļiem vedam preci atpakaļ. Šoferis esot sajucis. Kā Venipak atrunājas, It kā cilvēcigais faktors.
Norādītajā telefonā atbild ka nezin, jāzin kurjeram ,kurš atbild, ka neko nezin un nezin kam zvanīt,Rēķinu izraksta 15,08,18, sūtījumu
saņemšot visticamāk 20,08,16. Eksprespiedāvājums ! Zvanot atkārtoti- atbilde vienkārša- kurjers nav sazvanāms.Anekdotiskas spēles !IESAKU nestrādāt ar Venipak !
Es arī Avon sūtījumu saņēmu samīcītu paku.Pārliku laiku ,bet atveda ,tad kad negaidīju.