Venipak - Kvalitāte
Drausmas par servisu, pat ne šoferu vai kurjeru, bet administrācijas augstsprātība un melošana, pievienos neesošus pakalpojumus, izgudro jaunus, pazaudē sūtījumus, nepiegādā laikus. Klients tak piegādes brāķi uzstver kā sūtītāja kļūdu. Lētāk NENOZĪMĒ kvalitatīvi, nožēloju sadarbību.
Komentāri (4)
No kurjera nepatīkama attieksme un pilnīga valsts valodas ignorēšana. Neiesaku izmantot šīs kompānijas pakalpojumus.
Kurjeri nerunā latviski, atsūta ka piegādās sūtijumu un nepiegādā
Varu tikai piekrist par kurjera nelaipno attieksmi . Runā kategoriski tikai krieviski, kaut gan latviešu valodu saprot labi, internetveikals no kura sūtīju preci teica ka kurjers atsūtīs īsziņu kad piegādās preci, bet varēšot sarunāt man ērtāko laiku, izrādās -nekā tamlīdzīga. Kurjers krievu valodā tik dusmīgi atrūc ''līdz 17:00 ,gaidiet''. ok, gaidīšu, atlieku pārējo un līdz 17:00 man ir jābūt pilnīgi pielāgotai kurjera vajadzībām. absurds, ja jūs esat pakalpojuma sniedzējs, tad klienta vēlmēm būtu jābūt pirmajā vietā.
Latviešu valoda šoferiem ir sveša.
Atsūta īsziņu ar to ka preci piegādās bis dienas laikā.... prece NAV piegādāta un attieksme zvanot pa norādīto telefona nr ir nepieņemama: KRIEVU VALODĀ: man draudz sūtījumu, nepaspēju.
Ja jūsu uzņēmumam (internetveikalam u.c) svarīga reputācija, uz šo dient neiesaku izmantot venipak.lv dēl tikai 'dēl šoferu attieksmi.
Ja venipak.lv administrācija lasa šo atsauksmi, lūdzu iemāciet šoferiem valsts valodu.