Veikals "Rūtiņa",Liepājas Papīrfabrika. - Nelaipna apkalpošana.

6.martā ar meitu iegriezos veikalā "Rūtiņa",kādas piecas minūtes tirdzniecības telpā bijām vienas,veikala tālākajā zālē bija dzirdama vienas pārdevējas aizņemtība ar personīgo telefona sarunu,bet otra pārdevēja arī likās gana aizņemta ar sevi.Kad šī pārdevēja beidzot parādījās veikala galvenajā telpā,pajautāju viņai vai iespējams nopirkt pildspalvu iekšiņas.Saņēmu strupu atbildi,ka tās meklējamas tur pat ,kur"stāv pildspalvas".Biju izbrīnīta par tik strupu atbildi,turklāt pildspalvas šai veikalā atrodas tik pat kā aiz letes....Nu neko darīt,spraucos garām un plašājā rakstāmo klāstā sev vēlamo atradu.Pie kases šī pati daiļava neievēroja nekādus Latvijas likumdošanas noteikumus:netika nosaukta ne preču summa,ne saņemtās naudas summa,ne atpakaļdevas summa.Par laipnību vispār nerunāsim.Šai jaukajai būtnei lieliski noderētu Narvesena servisa apmācības pircēju apkalpošanā.Šai veikalā nejūtos gaidīta,tāpēc vairs neatgriezīšos,lai gan preču klāsts ir mani visnotaļ interesējošs.

R

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes