Veikals Mango Akropolē - Rupja pārdevēja
Vakar veikalā Mango pārdevēja stāv pie uzlaikošanas kabīnēm un kārto apģērbu. Es pienāku pie pirmās kabīnes, kur mana meita uzlaiko apģērbu un jautā manu viedokli, kad pārdevēja ļoti nelaipnā tonī, bez "labdien", vai "atvainojiet" uzkliedz "jums tagad šķiet, ka ievērojiet 2 metru distanci? " nesapratnē abas ar meitu sakam, ka nevaram paiet viņai garām, ievērojot 2m distanci, kad saņemam atbildi, ka meita drīkst tur atrasties, bet es nē, un ja mēs nesaprotam, ko viņa Saka, tad tiks izsaukta apsardze.
Apstulbām no tik rupjas izturēšanās. Ja mums būtu palūgts abām ieiet kabīnē, vai pāriet uz nākamo, jo viņai pie ieejas uzlaikošanas telpās ir jākārto apģērbs - būtu to darījušas, kaut gan veikala pārdevējai viņas tābrīža vajadzība stāvēt tieši pretī kabīnei bija vismaz dīvaina, jo mēs tobrīd bijām vienīgās apmeklētājas veikalā. Izskatījās, ka neaudzinātai jaunai meitenei bija slikta oma un gribējās izgāzt dusmas un kādu. Jutos ļoti aizvainota, jo galu galā es tur biju klients un nedarīju neko neatļautu. Nekad vairāk neapmeklēšu šo veikalu.
Labdien, Kristīne!
Iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole” ir sazinājies ar nomnieku “Mango”, lai noskaidrotu visus lietas apstākļus un risinātu situāciju. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (8)
Nu ko lai saka, 2 metru distance visiem tagad ir kā senos laikos krustu mest. Bez tā nevar nekur
Visu šo laiku lielveikalos to neievēro. Ja gadās iespēja, aizejiet paskataties Pārdaugavas vai Juglas Maximās vai Origo RIMI. Spiežas cits citam virsū. Veikals saka, ka neatbild, jo klientiem pašiem esot jāievēro.
ka nevaram paiet viņai garām, ievērojot 2m distanci, - ir tikai ieteikums
Vispār jau pārdevēja neievēro noteikumus par ko arī vajadzēja uzreiz saukt pie atbildības pie vadības. Te pasūdzoties nekas nemainīsies.
Nu, tīri teorētiski Jums bija jāievēro tā 2m distance. Par ko sašutums?
Īsti nesaprotu par ko tieši sacelts tracis ?! Strādāju pati Dominā ! Cilvēki neievēro 2 m vispār , viņiem tāda lieta neeksistē ! Esmu arī pati aizrādijusi par šo distances neievērošanu un cilvēki reaģē uz to dažādi , rodas tāda sajuta ,ka es esmu izdomājusi to ! Nav patīkami ,ka uz tevi sāk skatīties ar lielām acīm un dusmīgi kautko pie sevis bubina ! Gribētu dzirdēt stāsta otru pusi ! Sens teiciens vēsta ,ka pagale nedeg viena! Neticu ,ka kliente šajā stāstā ir balta un pūkaina ! Viegli jau uzrakstīt sūdzību ,bet kur es kā stādājošais varu sūdzēties par nepieklājigiem klientiem ?
Un arī tas, ka būšu viena no klientēm kas arī iepirkās Mango veikalā tajā pašā vakarā. Nedomāju, ka pārdevēja gribēja ko ļaunu, vienkārši sanāca izteikties stingrāk, kā nekā mēs paši gribam sevi pasargāt, tāpēc jau aizrāda par distances neievērošanu. Biju ceļā pie aksesuāru stūra, kad pamanīju, ka visas drēbes bija nomestas pie zemes un pirms tam no malas padzirdēju skaļas sarunas no kabīņu zonas. Protams, neko nezinu, bet laikam pagadījos tieši pēctam, kad tas notika un nedomāju, ka pārdevēja ir vienīgā pie vainas. Kāpēc tad veikali paši iesaka aizrādīt citiem cilvēkiem, lai ievēro distanci?
Interesanti, Akropolē iegriežos bieži, jo dzīvoju netālu. Esmu bijusi mango neskaitāmas reizes un pārdevējas esmu nedaudz iegaumējusi! Neko sliktu pateikt nevaru, mani vienmēr pasveicina, palīdz ja tas ir nepieciešamas. Esmu ari ievērojusi, ka cilvēki tiešam neievēro distanci, maskas neviens nenesā, rodas sajūta, ka vīrus neeksistē! Kā arī esmu dzirdējusi, ka pārdejas ir aizrādījušas par distances neievērošanu! Un ne tikai veikalā mango! Un te nu man rodas jautājums - vai tas ietilps viņu pienākumos! Cilvēkiem pašiem ir jāsaprot, ka šobrīd situācija ir tāda, kāda viņa ir un tas nenotiek tikai Latvijā, tas notiek visā pasaulē! Vai tiešam pārdevējai ir jāaizrāda klientam? Kā tad, lai pārdevēja aizsargā savu veselību? Smiekli nāk, ka sieviete raksta, ka nav darījusi neko neatļautu!