Veikals Komforts - Slikts serviss
24. Maijā dienas pirmā pusē, iepriekš sarunājot ar veikala “komforts” (jaunmoku ielā 26, Rīgā) konsultantu vārdā mārtiņš (to noskaidroju vēlāk - avansa rēķinā konsultanta vārds netika norādīts) , ka man interesējoša virtuves izlietne, kura uz vietas nebija, tiks piegādāta no veikala krasta iela uz jaunmoku ielas veikalu vai nu šodien līdz darba dienas beigām vai nākamajā dienā, iegādājos un plkst. 11.30. Pilna apmērā apmaksāju pirkumu. Man tiešam bija ļoti svarīgi saņemt izlietni pēc iespējas ātrāk – kaut vai nākamajā dienā, bet dienas pirmā pusē, par ko konsultantu painformēju.
25. Maijā ap plkst. 12.30. Nesagaidot zvanu no vei, uzzvanīju pati uz telefona numuru, kurš bija avansa rēķinā, lai painteresētos kad var gaidīt piegādi un braukt pakaļ pirkumam. Sieviete ar kuru runāju (diemžēl viņa nav stādījusies priekšā) teica, ka noskaidros un man atzvanīs konsultants, kurš vakar noformēja avansa rēķinu. Pusstundu laikā neviens arī neatzvanīja, tad es pati zvanīju vēl trīs reizes lai saprast situāciju. Beidzot no darbinieces vārdā luīze noskaidroju, ka izlietne šodien! Pasūtīta un būs vai nu līdz dienas beigām vai nu rīt (26.05.) . Beigu beigās atzvanīja arī konsultants - Mārtiņš, kurš teica, kā darba diena vēl nav beigusies. Uz jautājumu – cikos apmēram prece būs nogādāta? – atbildēt nevarēja, tā vietā gribēja painformēt par veikala noteikumiem.
Kad kļuva skaidrs, ka informāciju par plānoto piegādi veikala darbinieki sniegt nevar, pateicu, ka braukšu pati uz krasta ielu. No konsultanta saņemu atbildi: ja gribat – brauciet.
Sia “Eva-Sat”, uzskatu, ka:
informēt pircēju par piegādes noteikumiem nepieciešams pirms preču iegādes nevis pēc, it īpaši ja piegāde Rīgas robežās aizņem līdz pat 48 stundām vai pat vairāk.
Rezultātā biju spiesta aizbraukt uz veikalu krasta iela un 20-min. Laikā visu nokārtot.
Diemžēl serviss klibo!
Komentāri (1)
Lai veiktu aprēķinus par gaidīšanas laiku un iepriekšēji pagājušo laiku, izmantosim dotos datuma un laika punktus:
Pirkums tika veikts 24. maijā, dienas pirmajā pusē, plkst. 11.30.
Jūs pats zvanījāt 25. maijā ap plkst. 12.30, gaidot atbildi par piegādes laiku.
Beidzot, jūs nokārtojāt visas lietas uz veikalu Krasta ielā, tērējot 20 minūtes.
Lai aprēķinātu, cik laika jau pagājis kopš pirkuma brīža, mēs varam ņemt vērā šādus laika periodus:
No 24. maija plkst. 11.30 līdz 25. maija plkst. 12.30: Tas ir 25 stundas (1 diena + 1 stunda).
Tālāk, lai aprēķinātu, cik ilgi vēl jāgaida, mums ir vairākas iespējas, jo precīzi piegādes laiki netika sniegti:
Ja izlietne būs nogādāta līdz dienas beigām (25. maijā): Tas nozīmē, ka jums vajadzētu gaidīt vēl apmēram 12 stundas (līdz plkst. 23.59).
Ja izlietne būs nogādāta rīt (26. maijā): Tas nozīmē, ka jums būs jāgaida vēl vismaz 1 diena (24 stundas).
Aprēķinot kopējo gaidīšanas laiku, jums ir jāpievieno pagājušais laiks no pirkuma brīža un laiks, kas vēl jāgaida. Šajā gadījumā tas ir:
25 stundas (pagājušais laiks) + 12 stundas (vēl jāgaida līdz dienas beigām) = 37 stundas.
Atcerieties, ka šie aprēķini ir aptuveni, pamatojoties uz sniegtajiem datumiem un laikiem. Piegādes laiki var atšķirties atkarībā no situācijas veikumības un citiem faktoriem.