www.sudzibas.lv VAS" Starptautiskā lidosta "Rīga"" Pasažieru apkalpošanas organizēšana

VAS" Starptautiskā lidosta "Rīga"" - Pasažieru apkalpošanas organizēšana

Slikta izlīdojošo pasažieru apkalpošanas organizācija. Nav iespējams pabeigt bagāžas reģistrāciju
un iziet kontroli ar starptautiskiem normatīviem paredzētajā laikā. Pasažieriem ir jāstāv 3 rindās:
lai nodotu bagāžu, pie drošības vārtiem un drošības kontrolpunktā.Procedūra paņem vairāk ka
1 stundu 20 minūtes. Garas rindas lidostā bojā LR imidžu.

A

Komentāri (3)

Kolta 22.05.2017

Tāpēc ari ir jāierodas lidosta ka minimums 2h ieprieks pirms izlidošanas un problēmu nebus.

"Slikta izlīdojošo pasažieru apkalpošanas organizācija." - labi, ka izlidojošos pasažierus apkalpo normāli.
"Procedūra paņem" - nu kāpēc viņa tā dara?

"Garas rindas lidostā bojā LR imidžu." - ASV imidžs tātad ir pilnīgi sabojāts.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes