VAS" Starptautiskā lidosta "Rīga"" - Pasažieru apkalpošanas organizēšana
Slikta izlīdojošo pasažieru apkalpošanas organizācija. Nav iespējams pabeigt bagāžas reģistrāciju
un iziet kontroli ar starptautiskiem normatīviem paredzētajā laikā. Pasažieriem ir jāstāv 3 rindās:
lai nodotu bagāžu, pie drošības vārtiem un drošības kontrolpunktā.Procedūra paņem vairāk ka
1 stundu 20 minūtes. Garas rindas lidostā bojā LR imidžu.
Komentāri (3)
Tāpēc ari ir jāierodas lidosta ka minimums 2h ieprieks pirms izlidošanas un problēmu nebus.
"Slikta izlīdojošo pasažieru apkalpošanas organizācija." - labi, ka izlidojošos pasažierus apkalpo normāli.
"Procedūra paņem" - nu kāpēc viņa tā dara?
"Garas rindas lidostā bojā LR imidžu." - ASV imidžs tātad ir pilnīgi sabojāts.