Van Graaf - Bojājums
Van grafā iegādājos Tommy Hilfiger ziemas jaku apmēram par 450euro, kurai pēc nepilna mēneša sāka krist Pogas ārā, kopā nokrita 3 Pogas un aiznesu jaku atpakaļ, jo man tas likās apsurdi, ka par tādu naudu jakai kriīt Pogas pašas ārā. Azinesu uz veikalu ar domu samainīt pret citu jaku. Pēc pāris dienām man zvanīja un teica, ka vienu pogu pats esmu izrāvis un pārejas, tiešam ir rūpnieciski ražots brāķis'', bet viņiem tādās pašas jakas nebija, tāpēc vēlējos, lai man atgriež naudu, bet naudu viņi atteicas atgriezt. Viņi uzstāja, lai izvēlos citu preci. Stundu gandrīz norunāju pa telefonu un mēģināju ieskaidrot, ka, ja viena poga ir brāķis, tad parējās ari būs un, ka man vajag citu tādu pašu jaku vai naudu atpakaļ, bet ''ekspertu komanda'' (paši darbinieki) ir secinājuši, ka esmu pats vainīgs un jaka ir nolietota.
Beigās man nācas iet uz veikalu, kur runāju ar vieno no ''ekspertiem''. Mēģināju ar viņu runāt, bet viņi nevēlējas iedziļināties un vispār savu manu viedokli uzklausīt, teica, ka man ir jāizvēlas citas mantas, drebēs par 450euro.
Viena no izvēlētājam drēbēm bija divi Calvin Klein džemperi katrs par 100 euro. Mācījos no kļūdām un pie kases pats tēloju ekspertu un pārbaudīju drēbes vai viss izskatās kartībā. Vienam no džemperiem bija viss caur sarūsējis metāls, kas nāk kapucei striķa galā. Par 100 euro pirkt rūsas gabalu? Nē, paldies. Paradīju kasierei, kādus mēslus viņi mēģina iesmērēt un viņa to džemperi nolika malā. Nebrīnītos, ka kompānijā ''Van Graf'' to džemperi pēc tam pārdeva. :)
secinājumi: veikalā preces ir nekvalitatīvas un nevienam neiesaku tur neko pirkt dārgāku par 50 euro. Ar citām precēm, kuras esmu tur iegādājies piemēram kreklus, nav bijušas nekādas problēmas.
Pievienot komentāru