Sveiki vēlējos brīdināt restorānā ēst ir bīstami. Bērna pasūtītāja šķīvī atradās lauskas un itkā ar to vēl nepietiktu man un blakus galdinam gaļa nelāgi oda. Jautājums PVD apciemo so vietu?
Pilnigi piekritu, ar meitu bijam iebraukusi viss sakas daudzsolosi atnesa edienkartes un aizgaja -atpakal nebija kad pec pus stundas ilgas gaidisanas pats uzprasijos meitene atbildeja ka aizmirsusi par mums pienema musu pasutijumu un par laimi to izpildija atri tacu ak nee udeni bez gazes sajauca ar gazi, pudeli neatskruveja terase netira pukes apkaltusas dekorativie delisi nolauzti arprats un nav jau pirma reize par aizmirsanu es sai iestadei nedotu nosaukumu restorāns.
Šodien 28.08 iegriezos šinī restorāna un mūsu pieredze ar nebija neko pozitīva.
Sākas ar to ka gaidījām ēdiena karti 20 minūtes bet oficiante par ne pienāca tikai ar īgnu skatienu pavadīja mūsu galdiņu, līdz es aizgāju pakaļ pati savām ēdiena kartēm, nu lūk un ko tālāk jaunkundze pamana ka mums nu ir kartes bet tā arī ne tuvojas nemaz tuvumā. Pagāja jau 45 minūtes devos bāra virzienā lai veiktu pasūtījumu, un pretī saņēmu atbildi, šeit jūs neviens neapkalpos es drīz pieiešu pie jūsu galdina nu devos atpakaļ pie galda nāca nākošās 15 minūtes un jaunkundze nelikās ne ziņas turpinot apkalpot ārā esošo terasi, uz ko pēc ilgi gaidītā laikā mēs devāmies uz durvju pusi ar tukšiem vēderiem, un pakeram līdzi blakus esošo galdiņu klientus kas arī tā arī apkalpošanu nesagaidija. Es varbūt neko neteiktu ja būtu pilna zale ar klientiem un dikten aizņemts. Bet ne. ...
Tāpēc ja jums ir liela pacietība un gaidīšanas laiks jums neko neizsaka dodaties uz šo iestādi.
Es jau ar to miera neliksos aizsūtīšu arī vēstuli vadībai, lai ļautiņi domā ka risināt situāciju, pieaicināt papildspēkus vai uzlabot esošos tas jau paliks viņu ziņā.
Vai šīs sūdzības kāds no īpašniekiem lasa?
Mana sūdzība ir konkrēti pret apkalpojošo personālu, precīzāk , kundzi, kas strādāja 27.dec. pie kases un iznēsāja arī ēdienus. nesūdzēšos par to ka man karstvīns bij jāgaida ilgi, lai jau citi izbauda savus dzērienus pirmie, lai gan ieradās pēc manis. Bet to kad pajautājām samainīt ledu, jo tas bij netīrs, tikai noplātīja rokas, kad uzsūtīju sulu bērnam atnesa citu un mierīgi aizgāja un nereaģēja uz maniem jautājumiem. bet tad kad atnesa bērnam ēst frī kartupeļus un es vēl pieteicu lai neliek kečupu...jūs zinat ko viņa izdarīja?ar savām rokām manā priekša ielīda šķīvī un šo kečupu izņēma un nolika uz galda un aizgāja, nereaģējot atkal un maniem jautājumiem? Cienītā kundze, vai 'jūs gadījumā nebijāt arī pīpējusi tikko? tas bij tik pretīgi..RESTORĀNS?!
Esiet uzmanīgi "Valdaišos"pie šprices čigānietes,apšmauks aci nepamirkšķinot ! Vai tad saimnieks neskatās ko pieņem darbā ? Nekad vairs tur neiegriezīšos.Logu stikli tik netīri ka cauri nevar redzēt.Valdaišu saimniek izlasi lūdzu atsauksmes ~!
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (4)
Pilnigi piekritu, ar meitu bijam iebraukusi viss sakas daudzsolosi atnesa edienkartes un aizgaja -atpakal nebija kad pec pus stundas ilgas gaidisanas pats uzprasijos meitene atbildeja ka aizmirsusi par mums pienema musu pasutijumu un par laimi to izpildija atri tacu ak nee udeni bez gazes sajauca ar gazi, pudeli neatskruveja terase netira pukes apkaltusas dekorativie delisi nolauzti arprats un nav jau pirma reize par aizmirsanu es sai iestadei nedotu nosaukumu restorāns.
Šodien 28.08 iegriezos šinī restorāna un mūsu pieredze ar nebija neko pozitīva.
Sākas ar to ka gaidījām ēdiena karti 20 minūtes bet oficiante par ne pienāca tikai ar īgnu skatienu pavadīja mūsu galdiņu, līdz es aizgāju pakaļ pati savām ēdiena kartēm, nu lūk un ko tālāk jaunkundze pamana ka mums nu ir kartes bet tā arī ne tuvojas nemaz tuvumā. Pagāja jau 45 minūtes devos bāra virzienā lai veiktu pasūtījumu, un pretī saņēmu atbildi, šeit jūs neviens neapkalpos es drīz pieiešu pie jūsu galdina nu devos atpakaļ pie galda nāca nākošās 15 minūtes un jaunkundze nelikās ne ziņas turpinot apkalpot ārā esošo terasi, uz ko pēc ilgi gaidītā laikā mēs devāmies uz durvju pusi ar tukšiem vēderiem, un pakeram līdzi blakus esošo galdiņu klientus kas arī tā arī apkalpošanu nesagaidija. Es varbūt neko neteiktu ja būtu pilna zale ar klientiem un dikten aizņemts. Bet ne. ...
Tāpēc ja jums ir liela pacietība un gaidīšanas laiks jums neko neizsaka dodaties uz šo iestādi.
Es jau ar to miera neliksos aizsūtīšu arī vēstuli vadībai, lai ļautiņi domā ka risināt situāciju, pieaicināt papildspēkus vai uzlabot esošos tas jau paliks viņu ziņā.
Vai šīs sūdzības kāds no īpašniekiem lasa?
Mana sūdzība ir konkrēti pret apkalpojošo personālu, precīzāk , kundzi, kas strādāja 27.dec. pie kases un iznēsāja arī ēdienus. nesūdzēšos par to ka man karstvīns bij jāgaida ilgi, lai jau citi izbauda savus dzērienus pirmie, lai gan ieradās pēc manis. Bet to kad pajautājām samainīt ledu, jo tas bij netīrs, tikai noplātīja rokas, kad uzsūtīju sulu bērnam atnesa citu un mierīgi aizgāja un nereaģēja uz maniem jautājumiem. bet tad kad atnesa bērnam ēst frī kartupeļus un es vēl pieteicu lai neliek kečupu...jūs zinat ko viņa izdarīja?ar savām rokām manā priekša ielīda šķīvī un šo kečupu izņēma un nolika uz galda un aizgāja, nereaģējot atkal un maniem jautājumiem? Cienītā kundze, vai 'jūs gadījumā nebijāt arī pīpējusi tikko? tas bij tik pretīgi..RESTORĀNS?!
Esiet uzmanīgi "Valdaišos"pie šprices čigānietes,apšmauks aci nepamirkšķinot ! Vai tad saimnieks neskatās ko pieņem darbā ? Nekad vairs tur neiegriezīšos.Logu stikli tik netīri ka cauri nevar redzēt.Valdaišu saimniek izlasi lūdzu atsauksmes ~!