tsc mosers - atsaka garantijas remontu
tie pidari man atsaka garantijas remontu, pamatojoties uz to, ka telefonam trieciena pēdas, kautgan telefonam nekādas trieciena pēdas saskatīt, pats nevarēju, tikai dabīgo nolietojumu, nolēmu vēl ielikt citā garantijas remontā, kur man veica garantijas remontu.Intresanti ne?
Komentāri (2)
umenja bila takajaze situacija goda 2 nazad, ocenj casto tam otkazivajut v garantijnom remonte, pokupaj mobilniki v trodekse i budet tebe s4astje !
Ja kāds nezin joprojām par garantijas remontiem - patiesībā NORMĀLI ir tas, ja jūs nelaiž ārā no garantijas remontu veicošā kantora telpām un lūdzās, lai jūs atstātu GARANTIJAS remontā telefonu/datoru/tējkannu, jo ražotājs šim pakalpojuma sniedzējam MAKSĀ PAR KATRU IZDARĪTO/NEIZDARĪTO remontu (runa iet par oficiālajiem ražotāju garantijas remontu sniedzējkantoriem - es nerunāju par vietējo galdnieku, kas "uzsit" sliktu galdu). Līdz ar to man nav saprotams, kādeļ, piemēram, Elkor serviss atmet atpakaļ kaut kādu ledusskapi, kaut šī ledusskapja ražotājs viņiem par šo esošo/neesošo problēmu vismaz 50 zaļos pārskaitīs. Piemēra pēc - Sony-Eriksonu pats attaisīju un pieskrūvēju vienu atskrūvējušos detaļu, kas ir pret garantijas noteikumiem, bet oficiālais serviss tāpat pieņēma pēcāk, kad problēma bija nopietnāka - kamdēļ gan ne, jo viņiem par to maksā.