www.sudzibas.lv TSC autorizēts serviss Slikts serviss,bojājums

TSC autorizēts serviss - Slikts serviss,bojājums

Nodevām telefonu uz garantiju bites salonā.Telefons strādājošs,ekrāns brīžiem gļukoja,citreiz nevarēja pat atbloķēt.Telefons vienmēr lietots ar aizsargstikliņu un vāciņu.Bites salonā darbinieks atzīmē,ka ir tikai nedaudz apbružāts,nekādu citu defektu.Beigās no servisa atzinums,ka telefons ir mehāniski saliekts,kaut gan tā nebija(arī bites darbinieks pārbaudīja izliekumu).
Zvans no tsc,ka telefons saliekts,jāmaina ekrāns,pamatplate un baterija - remonta izmaksas 428€,telefona pilnā cena bija 438€.Faktiski tas pats kas nopirkt jaunu.No remonta atsakamies,var braukt pēc telefona.Ieraugot telefonu salonā uzreiz sakam,ka neņemsim atpakaļ,jo tādu (saliektu) mēs nenodevām.Bites darbinieks arī 100% pārliecināts,ka šāds viņš nebija.Darbinieks raksta epastu tsc servisam,lai kaut vai pārbauda salona kameras ierakstus,kāds telefons tika atdots un kā tika pārbaudīts.Gaidam gandrīz nedēļu,zvans no bites,ka serviss neko vairs nedarīs,ka telefons ir sabojāts mūsu pašu vainas dēļ.Saprotam,ka bites darbinieks arī dabūjis "pa ausīm" jo dziedāja pavisam citu dziesmu.Tad nu lūk,paņemam telefonu un braucam mājās.Mājās telefonu vairs pat nevar ieslēgt.Reāli atdevām uz remontu strādājošu telefonu ar gļuku,saņēmām atpakaļ vispār neejošu telefonu.
Telefons metams miskastē.Izcils serviss - sabojā vēl vairāk un neuzņemas atbildību.

17.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no TSC Serviss Support Pārstāvja atbilde 18.01.2024

TSC serviss izvērtē iekārtas atbilstību ražotāja garantijas nosacījumiem, vadoties pēc ražotāju noteiktajām procedūrām. Ja iekārta ir salocīta, jeb mehāniski bojāta, tad tās stabilu darbību var ietekmēt daudzi faktori, tai skaitā diagnostika, transportēšana defekta progress. Parasti strādājošas iekārtas netiek iesniegtas servisā, ja iekārtai jau bija defekti, tie varēja jebkurā brīdī progresēt un pie vainas, visticamāk, ir sākotnējais brīdis, kad notika deformācija. Serviss nevar uzņemties atbildību par iekārtas darbību, ja tā ir mehāniski salocīta. Servisa centrā iekārtas salocīšana nav iespējama, jo tiek izmantoti tikai ražotāju sertificēti, droši instrumenti un inventārs, kas paredzēts iekārtu izjaukšanai un diagnostikas veikšanai. Parasti korpusa deformācijas gadījumā iekārtas izliekums ir salīdzinoši neliels un nav viegli pamanāms, kamēr to neparāda speciālists, mēs apzināmies, ka ne klients ne veikalu darbinieki nav eksperti un šādos gadījumos bojājumus var nepiefiksēt. Lai arī izliekums var būt neliels, taču ar to pilnīgi pietiek, lai pārplēstu savienojuma kabeli, sabojātu kādu konektoru vai radītu mikroplaisas. Šādi defekti visbiežāk rodas, ja telefonu pārnēsā aizmugures kabatā un regulāri uz tā apsēžas. Iesakām iepazīties ar dažiem mūsu kolēģu ieteikumiem, kā pasargāt savu iekārtu šeit: https://www.tsc.lv/lv/tsc-eksperti-ka-pagarinat-ierices-muzu

Papildināts Zaļais pūķis 18.01.2024

Varbūt arī neesam eksperti,bet šobrīd vairāk runa ir par to,ka telefons no servisa atnāca vispār neejošs.

Komentāri (1)

( ( ͡❛ - ͡❛) 17.01.2024

Uz PTAC un tiesu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes