www.sudzibas.lv TSC autorizēts serviss Nekvalitatīvs serviss

TSC autorizēts serviss - Nekvalitatīvs serviss

26.09. salūza veļas mašīna.
Tā tika iegādāta RD Elektroniks 2022. gadā, protams klāt iegādājos extra apdrošināšanu, kurā ietilpst paātrināts serviss un ja iekārta būs jāved uz remontu to nodrošinās serviss.
Attiecīgi 26.09. sazinājos ar Baltu caur kuras kompāniju tika iegādāta apdrošināšana, piefiksēja visu informāciju un informēja, ka 3 dienu laikā meistars sazināsies.
Protams neviens nezvanīja.
01.10. zvanu TSC un interesējos, kad meistars sazināsies, neviens neko nespēja atbildēt, tikai to, ka nodos info meistaram.
Gaidu...
04.10. Atkal zvanu es , un interesējos, vai tomēr meistars var sazināties un vismaz provizoriski informēt, kad varētu ieraksties, atbildi saņemu: "Nodosim info meistara"
Gaidu ...
07.10. Zvanu, atbilde : "Kā nav sazinājies , nodosim ziņu meistara."
Bija divas opcijas šai apdrošināšanai lētāks variants , ka problēmas gadījumā es piesaku remontu un termiņu nav nekādu par meistara ierašanos
UN
dārgāks variants, ka 3 dienu laikā no pieteikuma iesniegšanas, meistars sazinās un vienojās ar ierīces apskati un ja nepieciešams transportēšanu. (šo iegādājos es)
Es saprotu, cilvēki slimo , meistari arī cilvēki, BET sazināties ar mani informēt , ka pieteikums ir saņemts, ka ieradīsies pēc nedēļas , vismaz kaut kādu informāciju sniegt.
Pēc manām domām, es samaksāju naudu par nekvalitatīvu paaugstinātas maksas pakalpojumu , kuru par nevaru saņemt.
Gaidu zvanu no meistara...
8.10. zvanu vēljoprojām neesmu sagaidījusi.

08.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes