TSC autorizēts serviss - Slikts serviss un maldināšana!
Nodevu Tet veikalā pirktu elektroskūteri pa garantiju uz viņu autorizētu servisu - Tsc. Nododot skūteri solīja 1-2 nedēļu laikā salabot. Taču jau pusotru mēnesi, katru pirmdienu tiek atsūtīta ziņa, ka viņi pagarina remonta termiņu par 7 dienām…
cik ilgi vēl katru pirmdienu tiks sūtītas šīs ziņas, tsc darbinieks pateikt nevar.
Šī prece tika iegādāta, lai tiktu izmantota kā braucamrīks vasarā, taču nu jau ir sajūta, ka atgriezīs uz ziemu. Kā arī tūlīt jau 2 Mēneši (labākajā gadījumā) tiek zaudēts garantijas laiks. Nekad nebūtu nodevis preci šajā servisā pa garantiju, ja zinātu, ka tas aizņems tik ilgu laiku, būtu aiznesis uz normālu servisu, samaksājis un vēl ietaupījis uz degvielu… ļoti sliktas atsauksmes par šo servisu un Tet, ka saviem klientiem šādi ir jāciešs.
Labdien!
Visticamāk, ka kavējas rezerves daļu piegāde no ražotāja, diemžēl servisa centrs nevar ietekmēt ražotāju iespējas savlaicīgi piegādāt rezerves daļas.
Lai precīzi varētu atbildēt par konkrēto gadījumu, aicinām ar mums sazināties uz [email protected] norādot remonta numuru.
TSC servisa centrs izmanto tikai oriģinālas rezerves daļas, tādēļ nevaram salabot iekārtu tik vienkārši, kā to izdarītu "normāls" serviss, kurš izmanto neoriģinālas rezerves daļas un nenes atbildību par to, ka iekārtai pēc servisa centra apmeklējuma ir jāatbilst ražotāja garantijas nosacījumiem.
Komentāri (1)
Nebaidies neesi vienīgais. Tieši tāda pati situacija gadījās ar mani. Es savu elektroskūteri ņēmu LMT. Kad šodien 05.09.2022 pēc praktiski pusotra mēneša pazvanīja no TSC servisa.