TSC autorizēts serviss - Slikts serviss
Nodevu Tet veiklā uz garantijas remontu nintendo switch, nedarbojās reizēm pultij Pogas, tad bij jaatvieno un jāliek pa jaunam. To visu piefiksēja veikala darbinieks, nodošanas aktā uz remontu. Pēc kādām 2 nedēļām zvana tsc darbinieks un informē, garantijas remonts atteikts, jo esot konstatēts mitrums, piedāvā remontu pa 330€, utilizēt bez maksas, vai ja gribu lai viņu man atsūta atpakaļ tad jāsamaksā 30€. Pēc telefona sarunas sāku domāt, kādēļ viņi man piedāvā utilizēt ejošu ierīci, nodevu es viņu ejošu! Pēc nedēļas saņemu sms ka var nākt pakaļ uz tet veikalu. Uzreiz atveru kasti lai pārbaudītu, visas skrūves kas bij tai ierīcei bij maisiņā, brutāli lauzta vaļā. Visu safotografēju. Ierīce nedarbojas. Veikala darbiniece sūta viņiem atpakaļ. Un atkal skrūvju ieskrūvēšana prasa vairāk kā mēnesi. Šoreiz man tsc serviss neiedomājās pazvanīt un atvainoties par nintendo brutālo izvarošanu, bet viņi piezvana tet darbiniecei un atvainojas ka redziet kolēģi Somijā neesot saskrūvējuši un ka tā varot gadīties ka viņš pārstāj darboties. Neiesaku šo kantori. Pielikumā bildes ar viņu kvalitatīvo darbu.
Nintendo nav servisa Baltijā. Vienīgā iespēja kā salabot iekārtas ir tās nosūtīt uz ražotāja servisa centru Somijā. TSC veic tikai iekārtu pārsūtīšanu, palīdzot saviem klientiem, kas ikdienā izmanto TSC servisa centru citu iekārtu labošanai, par šo darbību nesaņemot nekādu atlīdzību no ražotāja. Diemžēl, ja ražotāja serviss savu darbu izdara nekorekti, tad šī palīdzība izvēršas negatīvā pieredzē, taču no TSC puses šo procesu ietekmēt nav iespējams, jo remontu un pārbaudi neveic TSC meistari.
Komentāri (1)
Labi saprotu, garantija nedarbojās, bet viņiem arī nav tādu tiesību ierīci nobeigt līdz galam. :/