TSC autorizēts serviss - Krāpšana un slikts serviss
Esiet ļoti uzmanīgi, kad jums tiek atteikts remonts garantijas ietvaros, un jums it kā kaut kas jāmaksā - pakonsultējieties ar cilvēku, kas kaut ko saprot no patērētāju tiesībām un arī attiecīgās elektropreces, kurai nepieciešams remonts.
2022. Gada 30. Maijā tet internetveikalā tika iegādāts portatīvais dators asus.
Portatīvais dators akumulatora darbības režīmā (kad nav pieslēgts uzlādes vadam) strādāja, taču bieži ar neparedzamiem intervāliem parādījās zilais ekrāns, kas norāda, ka ierīces darbībā ir notikusi kļūda. Tas mēdza notikt ik pēc pāris minūtēm, vai arī pāris reizes izlādēšanas cikla laikā, un nebija prognozējami. Dators šajos brīžos nebija pakļauts nekādai īpašai slodzei.
2024. Gada 17. Maijā ierīce tika nogādāta tsc autorizētajā garantijas servisā, lai tai tiktu veikts garantijas remonts. Tsc servisam tika sniegts detalizēts problēmas apraksts un nodota ierīce ar aksesuāriem. Tsc serviss pēc pārbaudes sākotnēji telefoniski norādīja tikai to, ka nepieciešama akumulatora nomaiņa un ražotāja sniegtais akumulatora garantijas laiks ir beidzies, un šī remonta izmaksas ir jāsedz mums pašiem.
Kā cilvēki ar izpratni par notiekošo, sapratām, ka tas tā nestrādā - garantijas laiks precēm eiropas savienībā ir 2 gadi un par kaut kādu īsāku vai neesošu akumulatora garantiju varētu runāt vien lietotāja vainas vai dabiskā nolietojuma dēļ, taču baterija nebija nolietota un strādāja ilgi, dators bija perfektā stāvoklī priekš sava vecuma. Par to liecina arī mūsu veiktie fotouzņēmumi pirms nodošanas remontā, jo palasot atsauksmes par tsc servisa centru bija skaidrs, ka pēc garantijas remonta nav garantijas, ka ierīce atgriezīsies pie mums tik pat labā stāvoklī.
Tika veikts zvans, lai saņemtu konsultāciju no patērētāju tiesību aizsardzības centra (ptac) , kur konsultante norādīja, ka preces garantija ir spēkā divus gadus un tas attiecas uz visām ierīces komponentēm, ja tās nedarbojas atbilstoši un izraisa ierīces neatbilstošu darbību, neskatoties uz kaut kādiem mistiskiem ražotāja noteiktajiem garantijas ilgumiem. Saņēmām ieteikumu vērsties pie pārdevēja - tet veikala ar iesniegumu, ka nepiekrītam slēdzienam, ko garantijas remonta veicējs ir mums devis.
Kad pieprasījām slēdzienu no tsc centra rakstiski, tajā jau parādījās vēl cita nianse no šī (diemžēl) servisa - “nepieciešama akumulatora nomaiņa. Akumulatora garantijas laiks ir beidzies”, un pēkšņi arī “iekārta ir lietota neatbilstoši ražotāja ekspluatācijas un garantijas noteikumiem un defekta novēršana par iekārtas ražotāja līdzekļiem tiek atteikta”, kas telefoniski netika norādīts. Tsc serviss norādījis, ka remonta izmaksas ir 65.49 eur.
Iesniegmā tet veikalam tika norādīts, ka ierīces darbības problēmas nebija saistāmas ar akumulatora dabisko nolietojumu. Pēkšņais apgalvojums bez nekādiem paskaidrojumiem, ka iekārta ir lietota neatbilstoši (kādā veidā?) ražotāja ekspluatācijas un garantijas noteikumiem (tieši kuriem?) vispār likās absurds. Iekārta iepriekš nebija tikusi remontēta, atvērts tās korpuss, vai jebkādi mainīti tās iestatījumi un konfigurācija neatbilstoši ražotāja paredzētajām iespējām. Iekārta tikusi pakļauta ikdienas lietošanai, tostarp dokumentu apstrādei, multivides patēriņam, interneta pārlūka lietošanai gan uzlādes laikā, gan izmantojot akumulatora paredzētās iespējas.
Pieprasījums remontu apmaksāt bija vienīgā normālā un ātrā komunikācija, ko saņēmām no tsc centra. Paldies tet veikalam par to, ka pēc iesnieguma viņi nolēma šo remontu segt no saviem līdzekļiem, taču ar to viss nebeidzās. Tsc izsekošanas sistēmā rādījās gara ķēde ar notikumiem, kad pienāca diena, kad provizoriskais remonta ilgums bija pagājis jau divas dienas, zvanījām tsc, lai noskaidrotu, kā tad ir - kad prece varētu būt gatava? Mums atbildēja, ka šis jautājums tiks nodots atbildīgajiem. Protams, nekādu ziņu vai atjaunotu informāciju nesaņēmām - vien pēc dienas izmainītu provizorisko datumu, kas tika uzlikts nedēļu uz priekšu un katru nakti pusnaktī automātiski pārslēdzās par vienu datumu uz priekšu.
Kad datums tika nomainīts vēl 2 nedēļas uz priekšu, zvanījām vēlreiz, lai saprastu, kas tad īsti notiek, jo statuss sekošanas sistēmā liecināja, ka notiek remonts. Diezgan nepieklājīgi tika atbildēts, ka tiek gaidītas detaļas un "mēs neko nevaram ietekmēt". Tsc, pačukstēšu - varat gan ietekmēt - piemēram, teikt savam klientam patiesību un padot ziņu par izmaiņām, atbildēt uz iepriekš uzdotiem jautājumiem.
Bet ar to viss nebeidzas! 11. Jūlijā saņemam īsziņu ka prece ir salabota un varam doties tai pakaļ. 12. Jūlijā tā arī darām, veltot laiku ceļam uz servisu. Apkalpojošā darbiniece aiziet pēc mūsu datora un diezgan ilgi nenāk atpakaļ. Pēc kāda laika no viņas uzzinām, ka - hei! - ierīce tomēr netiks labota, jo ir konstatēts defekts, kas nevar tikt salabots, ar mums sazināsies tet internetveikals, lai runātu par turpmākajiem soļiem. Lieliski, bet kā būtu ar saziņu un ziņas padošanu gan no tsc, gan tet puses? Nav tā, ka ieradāmies 2 minūtes pēc saņemtās īsziņas, pat tad, ja tā ir izsūtīta automātiski, jums bija laiks padot ziņu, ka tomēr variet nebraukt, ar jums sazināsies!
Gribētos uzsvērt, ka par konkrēto datora modeli un problēmu, kas skāra mūs, diezgan daudz palasījām no citiem lietotājiem interneta forumos un jau sākotnēji secinājām, ka tā ir plaši izplatīta arī citiem šī modeļa lietotājiem, nav īsti skaidrs kā to salabot un akumulators, visticamāk, nav pie vainas. To norādījām arī garantijas pieteikumā. Ja būtu samaksājuši par akumulatora nomaiņu, paliktu maksimālā muļķa lomā.
Ļoti žēl, ka tsc servisa centrs ir principā monopolizējis elektropreču garantijas remontus un ir zaudēta uzticība sava pirkuma garantijas spēkam. Parasti pērkam iekārtas pie tirgotājiem ar labu reputāciju (lmt, euronics, tele2, bite, vai, kā šajā gadījumā - tet veikalā) , lai tikai pēc iespējas vairāk saskartos ar normālu komunikāciju un attieksmi pat tad, ja par preci jāmaksā vairāk, nekā citos veikalos, bet tsc serviss ir garantijas sniedzējs principā visiem elektropreču tirgotājiem, un arī šīs labās komunikācijas grāvējs. Mūsu gadījumā - principā arī patērētāja čakarētājs, un ir ļoti žēl iedomāties, cik cilvēki bez kādām padziļinātām tehniskām un savu tiesību zināšanām samaksā par bezjēdzīgu remontu.
Vēlos pateikties Ptac par ļoti patīkamo un ātro komunikāciju!
Otrā daļa šim stāstam - par preces nomaiņu garantijas ietvaros, mēģinot sadarboties ar tet veikalu pievienoju vēl vienu ierakstu šajā portālā.
Labdien!
TSC ir ražotāju autorizēts servisa centrs. līdz ar to, visus remontus nodrošinām atbilstoši ražotāju garantijas noteikumiem. Ja ražotājs ir noteicis īsāku ekspluatācijas laiku konkrētām komponentēm, tad serviss nomaiņu par ražotāja līdzekļiem veikt nevar. Lietotājs var vērsties pie pārdevēja vai apdrošinātāja un lūgt remonta apmaksu, taču to nedara serviss.
TSC dara visu iespējamo, lai apkalpošana būtu pēc iespējas ērtāka klientam, taču mēs nevaram ietekmēt ražotāju noteiktos garantijas noteikumus, kā arī mēs nevaram uzdot par pienākumu izmaksas segt pārdevējiem. Garantijas noteikumi no ražotājiem ir ierobežoti un ar tiem var iepazīties gan pirkuma brīdī, gan ražotāju mājas lapās.
Apgalvojumi, ka neveicam garantijas remontus nav patiesi, no visiem iesniegtajiem garantijas remontiem ~ 95 % tiek salaboti par ražotāju līdzekļiem (ražotāju garantijas ietvaros).
Pievienot komentāru