Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca - Personāla attieksme
Pacients atrodas slimnīcā 5. nodaļā ar rokas lūzumu un galvas traumu (smadzeņu satricinājums, gematoma un galvas kausa plīsums). ŠODIEN 15.11.2015. Ap pulksten 16.00 sākās nenormālās galvas sāpes, reiboņi un slikta dūša, uz ko tika pasaukta māsiņa Madara kura šodien dežūrēja, lai iedod sāpju remdējošu tableti, pacients ir pēc tautības Lietuvietis, runājošs krievu valodā, māsiņa pilnīgi ignorēja krievu valodu un runāja ignorējoši speciāli latviešu valodā ko pacients saprata daļēji.Tas jau nav tirgus, bet Veselības aprūpes iestāde, kur medicīnas personālam ir jāzin vismaz divas svešvalodas. Māsiņa atteicās tabletes dot bez ārsta norīkojuma,teica ka pasauks dežūrārstu, pēc paris stundām māsiņu pasauca atkārtoti, uz ko viņa atbildēja ka ārsts ir aizņemts, dežūrārsts ieradās vairāk kā pēc piecām stundām, un mierināja pacientu- jums ir jāguļ un jāatpūšās un nekādi pretsāpju nomierinošie līdzekļi netika iedoti. Kā var uzticēties tādam personālam slimnīcā, ja nezini kādas sekas var tevi sagaidīt tajā slimnīcā
Komentāri (4)
Signe, kā jūs to tik labi zināt? Bijāt klāt? Varējāt patulkot.
Klāt diemžēl nebiju jo biju darbā
Jāatceras, kāda ir valsts valoda Latvijā. Pārmetums par krievu valodas lietošanu ir nevietā. Ir labi, ja māsas/dakteri pārzina vairākas valodas, bet ne obligāti.
1)Māsiņa noteikti zina 2 valodas, t.i. latviešu valodu un angļu valodu, nekur nav norādīts, ka obligāti jāzina krievu valoda!Pārmetumi par šo nevietā!
2)Māsiņa NAV ārsta sekretāre, pakaļ neskraida, ziņot un sekot tālākām ārsta norādēm ir viņas pienākums, ko māsiņa arī darīja, atsakot dod medikamentus bez nozīmējuma.