Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca - slikts serviss
2020. gadā mamma tika iekļauta gaidīšanas sarakstā uz ceļa locītavas protēzēm. 2023. gadā rindā bija jāgaida, un tika nomainīta viena ceļa locītava. Oktobrī viņai tika veikti pirmsoperācijas izmeklējumi, un tad viņa saņēma zvanu no rindas vadības speciālistes Daces Jaunromanei. Kā cilvēks, kas rupji un nicinoši runā ar cilvēkiem, var ieņemt šo amatu. Mana mamma ir vecāka gadagājuma cilvēks, viņa latviski neko nesaprata, kad pārzvanīju, man rupji atbildēja: “Es viņai teicu gaidīt manu zvanu 14. novembrī!”. 14. novembrī zvans bija plkst. 10.30, un manai mammai teica, ka viņu gaida līdz plkst. 12.00! Tas nozīmē, ka cilvēkam ar slimiem ceļgaliem uz slimnīcu jānokļūst 1,5 stundas!. Vai tas ir normāli?! Labi, ka es biju mājās, mēs izsaucām taksometru un nokļuvām tur laicīgi!
Šogad stāsts atkārtojās, bet tas bija vēl sliktāk! Oktobrī mammai veica pirmsoperācijas izmeklējumus, un atkal zvanīja tā pati Dace Jaunromane. Un šeit ir pats interesantākais! Ja pagājušajā reizē vismaz aptuveni nosauca operācijas datumu, tad šoreiz tika vienkārši pateikts:
„Operācija plānota janvārim, gaidiet zvanu! Uz jautājumu un kad?, kaut aptuveni, iepriekš jāpiesakās pie citiem speciālistiem, rindas ir lielas.
Cilvēkam ir jāsēž un jāgaida laika apstākļi! Kad šis speciālists piezvanīs! Ko darīt, ja, tāpat kā pagājušajā reizē, viņi piezvanīs un būs jāierodas 1,5 stundas iepriekš? Un ja mājās neviena nav? Kā vecāka gadagājuma cilvēks tur nokļūs? Un vispār, nevienā normālā slimnīcā tā nav! Viņi vienmēr nosaka datumu, un pacients par to zina! Tas ir neiedomājami!
Šodien ir 16. datums, ir pagājis pusmēnesis. Nav zvana. Mamma katru dienu ir stresā!
Pievienot komentāru