Toy's planet - Briesmīgs klientu serviss
Kopānija reklamē internetveikala atlaides uz kurām arī es uzķēros. Pasūtīju galda spēli ar saņemšanu veikalā, pasūtījums iepriekš apmaksāts, mājaslapā norādīts saņemšana tajā pašā dienā, vai nākamājā, ja pasūtīts pēc 12: 00.
Pa ceļam iegriezos veikalā, redzu, ka spēle uz vietas atrodas, prass pārdevējai, cik ātri pasūtījumus apstrādā. Uz ko viņa man atbild žēlīgi - vai droši vien būs tikai nākamajā nedēļā (tā bija ceturtdiena) .
Mierīgi pacietos līdz nākamajai nedēļai, bet no uzņēmuma nekādas ziņas par savu preci nesaņemu, tik vien cik iepriekšējā nedēļā atsūtītais e-pasts. Sazinos ar klientu apkalpošanu, kur man nekādu loģisku skaidrojumu nespēj sniegt, Sola sazināsies tiklīdz noskaidros, kas notiek ar pasūtījumu. Līdz nākamajai dienai ar mani nevens nesazinās, zvanu vēlreiz, kur atkal neviens neko nezin, Sola sazināties līdz dienas beigām, un protams līdz nākamās dienas pēcpusdienai nekādu zvanu nesaņemu. Trešo reizi zvanot, Saka, ka atgriezīs naudu, jo sistēma nedarbojoties, bet to arī atgriezt varēs tikai nedēļas beigās.
Naudu, pārsteidzošā kārtā tiešām atgrieza. Bet visticamāk, ja nebūtu vairākkārt zvanījusies un interesējusies, varētu mēnesi gaidīt pasūtījumu, ko Sola pieejamu nākamajā dienā. Kā vispār var vairākas dienas neinformēt klientu par apmaksāta pasūtījuma stāvokli? Briesmīgs klientu serviss, nezinoši darbinieki un pilnīga bezatbildība par klientu. Internetveikalu noteikti silti iesaku neizmantot!
Pievienot komentāru