Toto Veterinārā Ambulance - Klientu apkalpošana

Zvanījām pakonsultēties ar vet ārstu par mājdzīvnieka sliktu pašsajūtu. Pretī saņēmu pērienu, nelaipnu attieksmi un nekāda pretimnākšana vai piedāvājumi par pieejamajiem laikiem kad var atbraukt uz konsultāciju. Tāpat zvanīju reizes 5, kad viņi beidzot pēdējā reizē izlēma pacelt klausuli un tā pati saruna bija nežēlīgi nepatīkama. Fui, vienkārši fui. Nevienam neiesaku uz turieni vest savu mājas mīluli. Speciālistiem jāiemācās pieklājīgi runāt!

25.07.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Komentāri (1)

ž žurcis 25.07.2024

Pēriens telefonsarunas laikā? Tas ir kā? Līdzīgi kā s.kss pa telefonu?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes