Toto Veterinārā Ambulance - Klientu apkalpošana
Iespējams šeit pieejami labākie specifiskas nozares speciālisti Latvija, taču tajā pašā laika - iespējams nekorektākais un sliktākais klientu serviss.
Citējot apkalpojošo personālu - "iedomājieties gan! " - sakiet paldies, ka vispār kāds iznāks reģistratūrā, lai jūs apkalpotu, pat - ja vēlaties maksāt naudu par pakalpojumu. Tiks izdarīts viss - paēsts, parunāts ar kolēģiem, pat rozetēm putekļi noslaucīti un tad - tikai (!) varbūt jums palaimēsies un jūs apkalpos, jo klientam, kurš maksā naudu, ieradies pēc medicīniskās palīdzības vai zālēm - vienmēr taču atradīsies liekas 40 min tā vienkārši pasēdēt un pagaidīt!
Iedomājaties gan! - varbūt sāksim piestrādāt pie klientu servisa izcilības.
Komentāri (1)
Un, pēc tam saimnieks nesapratīs, kāpēc klienti nāk ar vien mazāk. Šādi darbinieki - gan pārdevēji, gan administratori arī nolaiž pa burbuli firmas. Saimnieku neviens neredz, bet šādi darboņi ir uzņēmuma seja. Parasti tā uzvedās arī vadības radinieki. Tāds bio musars pat pārdevēja amatā tēlo no sevis svarīgu personu.