Tickets.lv - Krāpšana, slikts serviss
Iegādājāmies biļetes uz Itāliju un atpakaļ (930€ vērtībā) aptuveni pirms gada (tickets.lv) , šobrīd ir pagājuši jau gandrīz 6 Mēneši kopš brīža kad viņi aptiprināja naudas atgriešanu, bet līdzekļi joprojām nav atspoguļojušies bankas kontā un ir aizdomas ka nekad arī neatspoguļosies...
Desmitiem reizes ir zvanīts un rakstīts (nepieciešamības gadījuma ar visu padalīšos publiski) , bet rezultāts nekāds!
Tickets.lv dispečeris (kuru nevar sazvanīt stundām ilgi) nespēj atbildēt uz jautājumiem kas liecina par darbinieku absolūtu nekompetenci, vienīgā atbilde ir tāda - mēs pārskaitīsim jums naudu kad aviokompānija pārskaitīs to mums (tādu atbildi dzirdu jau 5 mēnešu garumā) , seko jautājums - kāda velna pēc jūs veicat starpnieka pakalpojumus, ja nespējat risināt tekošās problēmas!? !? !? 😂😂😂
beigu beigās saņēmu vēstuli ka tiks atgriezti 889€, summa jebkurā gadījuma neatbilst iepriekš samaksātajai, ko viņi paskaidroja sekojoši - mēs ieturam savu pakalpojumu maksu 😁😁😁😁 tas nozīmē ka tickets.lv vienkārši ieturēja gandrīz 50 € par to ka neko neizdarīja, apgrozīja manu naudu, apēda manus nervus un laiku 🤷🏼♂️
tātad sanāk ka aviokompānija atgriezīs naudas summu pilnā apmērā, bet tickets.lv jebkurā gadījuma iekasē naudu nesniedzot pakalpojumus 😂😂😂😂😂
esiet uzmanīgi un neiegādājaties pakalpojumus no tickets.lv, jo problēmu gadījuma starpnieks neko nevarēs izdarīt un ar laiku apēdīs jūsu naudu, laiku un nervus!
Kauns, kauns un vēlreiz kauns!
Komentāri (5)
Nu viss jau pareizi - tickets.lv ir starpnieks un par to jūs maksāja tkomisiju. Ticket.lv jūsu vietā tagad cīnās ar avio kompānju, lai atgūtu jūsu līdzekļus (Ja nepamanījāt, šobrīd plosās COVID visā pasaulē, nu avio kompānijām grūti iet un viņi kavējās ar atmaksām) 50 Eur komisija škiet vairāk kā adekvāti.
Nav žēl samaksāt komisiju, ja notiek kāda veida darbība uzdoto jautājumu virzienā,bet ja jautājums paliek stāvēt uz vietas mēnešiem ilgi un risinājums netiek meklēts un klausule paliek nepacelta tad rodās jautājums - par ko jāmaksā 50€ ?
Manā skatijumā 180 dienu ir vairāk kā pietiekami,lai atmaksātu naudu ;))
Sliktakais kantoris pasauke.
Es neiesaku pirkt pie viniem biletes jo ja kas notiks, jus pat nevaresit sazinaties ar viniem, un visatrakais vini dos atbildi 72 stundu laika, uz emailu.
Loti slikts servis, bezatbildigs neriali.
Jus jau to komisiju samaksajat, kad pirkat bileti un protams ta netiks atgriezta.
Un visparigi priekskam bilesu pirksanai izmantot starpniekus?
Iesaku vērsties pie kāda parādu piedziņas uzņēmuma. Situācija bija ļoti līdzīga, pirms pusgada apstiprināja naudas atgriešanu (Covid pandēmijas dēļ, aprīlī tika atcelts lidojums) un pašai pat neticami,bet līdz ko pie Tickets.lv vērsās Jurists abc, kā mani pārstāvji, tā naudu atgrieza TAJĀ PAŠĀ dienā.
P.S tā nav neviena juridiska uzņēmuma reklāma, bet reāla situācija 🙂