TEZTOUR - Teztour pārstāvis nespēj risināt problēmu
Jūlijā bijām Turcijā, ceļojuma organizators - Teztour. Ar šo kompāniju ir braukts vairākas reizes, un problēmu nav bijis. Iebraucot viesnīcā Monte Carlo (Alānijā), 3* viesnīca, transfēra pavadone mūs pieteica un atstāja recepcijā, un pati aizbrauca tālāk. Kad autobuss bija aizbraucis, recepcijas darbinieks mums paziņoja, ka viesnīcā nav vietu. Teica, ka vienu nakti mēs varētu pavadīt it kā viesnīcas piebūvē. Aizveda mūs uz šo it kā piebūvi, kas vēlāk izrādījās, bija pavisam cita un zemas kategorijas (varbūt 1*) viesnīca). I eraudzījām istabu un pateicām, ka nepaliksim tajā-drausmīga+ievērojot cenu, ko bijām samaksājuši par pasūtīto numuru. Teicu, lai sazvana transfēra meiteni, lai ved mūs uz līdzvērtīgu citu viesnīcu, kā ats pienākas saskaņā ar līgumu un starptautisko standartu. Tad parādīja mums piebūves istabu, kurā bija kaut kāda pastāvīga smaka, bez balkona, ļoti nolietota un arī atbilda labi ja švakam 2* numuram... Beigās atnāca viesnīcas vadītājs un pierunāja mūs uz 1 nakti palikt tajā piebūves numurā, par kompensāciju neņemot no mums maksu par seifa izmantošanu 12 dienas. Piekritām. Nākamajā rītā bija 1.tikšanās ar vietējo Teztour pārstāvi Omāru, kurš ļoti laipni pastāstīja, ka visu ceļojuma laiku būšot mūsu labākais draugs un palīgs, kurš risinās visas problēmas, ja tādas būs. Tad viņš sāka pārdot savas eksursijas un teica, lai nepērkot tās no vietējām firmā, jo apšmauks. Tā kā mēs nebijām "vakarējie", tad, protams, pirkām ekskursijas no vietējās firmas, kas deva lielas atlaides, jo iegādājāmies vairākas ekskursijas (kā izrādījās vēlāk, pie Teztour būtu pārmaksājusi par dažu ekskursiju pat vairāk kā 2x; problēmas ar vietējiem mums nebija) .
Mēs pajautājām Omāram par savu numuru, kas mums pienākas viesnīcas galvenajā ēkā - kad varēsim tajā ievākties? Pārstāvja seja izmainījās pēc principa - ko jūs mani traucējat - un viņš, ko domājies? "pasūtīja" mūs pašus uz recepciju iet risināt jautājumu. Tajā pašā laikā Teztour bulkletos, kas tiek dalīti tūristiem, tiek īpaši uzsvērts firmas pārstāvju profesionālisms un spēja risināt jautājumus. Diemžēl uz Turcijas pārstāvjiem laikam to nevar attiecināt.
Kā pēc tam redzējām, šajā viesnīcā arī citiem bija problēmas ar pasūtītajiem numuriem, kas arī vērsās pie Omāra (bija arī citām firmām), kurš tāpat neko nespēja palīdzēt. Acīmredzot tā varētu arī būt pat tāda viesnīcas politika - uz kādām naktīm ievietot tūristu, kas nezina savas tiesības, sliktākā numurā, bet pelnīt uz samaksāto starpību. Tomēr lielākais apbēdinājums par Omāra nespēju. Interesanti, ka šī bija vienīgā reize, kad aizbraucot netika dots arī aizpildīt atsauksmju anketu, ko Teztour vienmēr ir darījis. Suns zina, ko ēdis?
Bez tam Teztour mājas lapā nav norādīts e-pasts, kur var nosūtīt atsauksmes. Līdz ar to sanāk, ka firma nemaz nav ieinteresēta zināt par nebūšanām un uzlabot pakalpojumu kvalitāti. Švaki, švaki...
Komentāri (4)
Es par Tez Tour varētu krist un krist :))) Tāda attieksme kā bija pret tūristiem Sharm El Sheikhā Īslandes vulkāna periodā- nekad nebiju izbaudījusi!!! Attieksme super, nodrošināta dzīvošana (vienā no labākajām 5* !!! viesnīcām ar All inclusive), vienmēr (jebkurā diennakts laikā) varēja risināt problēmas, ja tādas bija, vai vienkārši uzzvanīt pārstāvim (Rinaldam atsevišķs un LIELS paldies) un uzjautāt par jaunumiem!!!
Tanī pat laikā latviešu tūristi, kas izmantoja Novatours par visu maksāja paši!!!
Esmu visu laiku izmantojusi tikai Tez Tour, un turpmāk tā arī darīšu, lai biki dārgāk, bet zini- nekad netiksi pamests viens!!!
Jā, Rinaldu arī zinu; par viņu ir labas atsauksmes. Acīmredzot, kā pagadās ar tiem pārstāvjiem. Tie, kas ir no Latvijas, tie jau mūsu prasības pārzina. Tie, kas ir vietējie, tiem jau attieksme citāda diemžēl.
Rinalds arī ir vienīgais, kurš kaut ko var, grib un spēj risināt... Žēl, ka tādu Rinaldu nav katrā Teztour galamērķī...
TEZ TOUR vienkārši izliekas nedzirdam, ja kāds neapmierināts. Ēģiptē, aizbraucot uz viesnīcu, konstatēju, ka tai vispār nevarētu būt zvaigžņu. Izteicu uzreiz vēlmi mainīt viesnīcu, pat biju gatava piemaksāt. Bet tā arī šis jautājums netika atrisināts. Pēc atgriešanās uzrakstīju iesniegumu ar visām fotogrāfijām. Rezultātā saņēmu atbislit no TEZ TOUR, ka vietējais pārstāvis saka, ka tur tika traki nebija, viesnīca arī atsūtījusi atbildi, kurā norādīts, ka viesnīcā viss ir tīrs un kārtīgs (viena bildītei iesaidam pievienota), ēdināšanā ir augstā līmenī, norādot ēdienu skaitu, kas tiek pasniegts (tikai vienas dienas ēdienkarte atbilda nedēļas ēdienkartei). Pie tam firmai nebija kauna teikt, ka manas fotogrāfijas, kur skaidri redzama viesnīca, tās iekārtojums un citas detaļas, kas norāda, ka šīs bildes ir uzņemtas tieši tur, neesot uzņemtas viesnīcā. Jo tā savā atbildē norāda viesnīcas pārstāvis...